Pokrenut novi portal za promociju događanja otoka Krka – Alašu

Turistička zajednica otoka Krka, svjesna sve većih izazova i očekivanja na razvoju ponude doživljaja i unapređenja konkurentnosti, u suradnji s turističkim zajednicama pokrenula je novi portal za promociju objedinjenih...

Turistička zajednica otoka Krka, svjesna sve većih izazova i očekivanja na razvoju ponude doživljaja i unapređenja konkurentnosti, u suradnji s turističkim zajednicama pokrenula je novi portal za promociju objedinjenih programa događanja na otoku Krku, uvođenjem In Destination sustava informiranja turista u destinaciji tj. portala www.ala-su.com

Portal je prilagođena za prikaz na svim vrstama uređaja (telefoni, tableti), operativnim sustavima i modernim Internet preglednicima. Sastoji se od modula za prikaz podataka na web stranicama i djeljenje sadržaja na odabranim društvenim mrežama, te web servisa za razmjenu sadržaja sa svim zainteresiranim pružateljima informacija. Zasad su izrađene dvije jezične verzije, hrvatska i engleska, a u planu je za daljnje proširenje i na druge jezične varijante.

Nakon  zajedničke objave promotivnih materijala  s kojima se  TZ  otoka Krka uspješno  promovira  na turističkim sajmovima  Europe, pa do  tiska  objedinjenih karata pješačkih i biciklističkih staza, koje  turističke zajednice koriste u kreiranju programa  outdoor aktivnosti u cilju produženje sezone i dodatne ponude, ovog proljeća pokrenut je i zajednički portal  s objedinjenom promocijom svih događanja na otoku Krku.“ ističe Mr.sc. Majda Šale, direktorica ureda TZ otoka Krka

Na portalu, korisnici i posjetitelji, također mogu pročitati informacije o samoj destinaciji, otoku Krku, pogledati atraktivne fotografije, te dobiti osnovne podatke o svim turističkim zajednicama otoka. Samo događanje detaljno je opisano, kako bi posjetitelj na jednom mjestu dobio cjelovite informacije, kao što su fotografije događanja, google karta  s točnom lokacijom događanja, cijena, sat početka… ističu iz TZ otoka Krka

Izrađen je i web servis koji omogućuje gospodarskim subjektima (hotelima, agencijama, iznajmljivačima i drugima) preuzimanje sadržaja kalendara, kako bi ga implementirali na svoje stranice i na taj način osigurali kvalitetne informacije o događanjima svojim gostima.

 

 

Povezane vijesti: