Popis direktne zračne povezanosti Hrvatske s 12 značajnijih emitivnih tržišta

Odjel za istraživanje tržišta i strateško planiranje Hrvatske turističke zajednice izradio je pregled direktnih letova i direktne zračne povezanosti hrvatskih zračnih luka s 12 značajnijih emitivnih tržišta prema informacijama...

Odjel za istraživanje tržišta i strateško planiranje Hrvatske turističke zajednice izradio je pregled direktnih letova i direktne zračne povezanosti hrvatskih zračnih luka s 12 značajnijih emitivnih tržišta prema informacijama dobivenim od zračnih luka Dubrovnik, Split i Zagreb.

Svi turistički djelatnici Hrvatske neosporno će se suglasiti kako je ključ daljnjeg „turističkog uspjeha“ naše zemlje, bilo da govorimo o produžetku sezone ili povećanju prosječne zarade od turizma, adekvatno ulaganje u razvitak turističke infrastrukture, sadržaja i ponude, s ciljem optimizacije odnosa „vrijednosti za novac“ koja je, sukladno svim istraživanjima, presudna za odabir destinacije, tj. daljnje pozitivne preporuke zadovoljnih gostiju ističu iz HTZ-a te dodaju kako jednu od osnovnih mjera poboljšanja svih „turističkih pokazatelja“ zasigurno predstavlja rast prometa u mjesecima pred i posezone, gdje promidžba može odigrati značajnu ulogu, no još veći pomaci mogu biti postignuti ukoliko je „opća promidžba“ popraćena adekvatnim ponudama konkretnih, cjenovno atraktivnih programa.

Pregled direktnih letova redovito će se nadopunjavati s informacijama o novo uspostavljenim letovima kada one budu dostupne, što je ključno kako bi znali dobro planirati i organizirati ciljane turističke programe i aktivnosti za naša emitivna tržišta.

Prilog / Pregled direktne zrakoplovne povezanosti Hrvatske

Povezane vijesti: