Kroz svoje djelovanje imam jasan i dosljedan narativ koji stalno ističem: fokus je na destinaciji tj. na upravljanju razvojem turizma.
Znam, to nije clickbait. Nema „hook“, nema senzacije, ni viralnog potencijala.
Ali... sve počinje i završava upravljanjem turizmom i balansom između lokalnog stanovništva i razvoja turizma. To je po meni glavna formula u turizmu.
Stalno argumentirano ističem probleme oko prekomjernog turizma i fokusa na održivi turizam, ali i ističem pozitivne primjere te rješenja.
Iako svaki tjedan kako u domaćem tako i globalnom turizmu donosi razne vijesti, ovaj put umjesto tjednog pregleda smatram kako je ključno istaknuti dvije važne vijesti, koje imaju veliko značenje za razumijevanje turizma i koliko je isti kompleksan. Također, još jedna potvrda kako je upravljanje razvojem turizma iz perspektive destinacija najvažniji faktor.
Pa krenimo redom...
Danas dvije priče - jedna strateška greška u razvoju turizma, dok s druge strane totalno suprotno. Konkretan primjer upravljanja destinacijom. Ipak mogu svi za jedan stol: od grada, turističkog menadžmenta, hotela i drugih dionika kao i konkretan primjer odgovornog upravljanja destinacijom.
Ipak se može, nije samo iluzija.
PRIČA 1 Kampanja Portugala koja mijenja paradigmu.