Potpisan ugovor o strateškom partnerstvu FC Bayern Münchena i Istre

Strateško partnerstvo FC Bayern Münchena, kao jednog od najvećih nogometnih klubova na svijetu, i Istre, najznačajnije turističke destinacije u Hrvatskoj, predstavlja najveći i najznačajniji marketinški projekt u turizmu, a...

Strateško partnerstvo FC Bayern Münchena, kao jednog od najvećih nogometnih klubova na svijetu, i Istre, najznačajnije turističke destinacije u Hrvatskoj, predstavlja najveći i najznačajniji marketinški projekt u turizmu, a za Istru strateški projekt u pozicioniranju destinacije.

Istra je jedina turistička regija, i to ne samo u Hrvatskoj već i u široj regiji Mediterana, koja je prva pokrenula velike projekte strateških partnerstava. Osnovna ideja navedenog modela je značajna podrška u funkciji pozicioniranja i promocije destinacije Istre na našim najvažnijim emitivnim tržištima. „Umreživanjem promotivnih aktivnosti želimo iskoristiti reputaciju naših strateških partnera, njihovu prepoznatljivost i kvalitetu na način da se identifikacija i valorizacija velikih i poznatih brendova povezuje s Istrom i na taj način i dio njihove reputacije i prepoznatljivosti ugrađuje u brend ISTRA“ ističu iz TZ Istre, a projekt je podržao i HTZ.

Ovakav proces cross marketinga i cobrandinga u turističkoj industriji predstavlja novitet u kreiranju novih vrijednosti i identifikaciji te međusobnom umrežavanju marketinških aktivnosti kroz sinergijsko djelovanje na posebno odabranim tržištima te, unutar toga, prema posebno odabranim ciljnim skupinama.

U tom je segmentu ključna riječ tržište: naime, Njemačka je naše najznačajnije i najveće emitivno tržište, a unutar Njemačke, Bavarska svakako ima najveći udio. Istra je turistička destinacija koja se dinamički mijenja i podiže razinu kvalitete servisa, usluga, ali i infrastrukture. „U tom je smislu najznačajnija misija prezentirati sve novosti iz destinacije novim gostima iz Njemačke, onima više platežne moći, a koji će, nadamo se, od sada imati radare okrenute prema Istri i Hrvatskoj“ naglašavaju iz TZ Istre.

Odabir kluba FC Bayern München u tom je pogledu logičan izbor partnera za Istru: radi se o jednom od najvećih i najznačajnijih svjetskih nogometnih klubova koji ima ogroman medijski influence, okuplja velik broj fanova diljem svijeta, predvodi iznimnu bazu pratitelja na društvenim mrežama.

Ova suradnja otvara puno širu priču od samog brendiranja, a konkretni projekti u okviru strateškog partnerstva Istra – FC Bayern koji je sklopljen na tri godine su:

  • Projekt revijalne utakmice između legendi FC Bayerna i Istre/legendi Hrvatske
  • Projekt predstavljanja Istre i Hrvatske za vrijeme održavanja utakmica u VIP zoni na stadionu Allianz arene, uz sudjelovanje visokih uzvanika i partnera Istre te potencijalni posjet legende FC Bayerna
  • Projekt predstavljanja Istre i Hrvatske “Matchday presenter”
  • Projekt održavanja trening kampa u Istri za prvu žensku momčad FC Bayerna
  • Mogućnost održavanja ključnog godišnjeg workshopa FC Bayerna (za partnere FC Bayerna)
  • Prezentacija istarske smještajne turističke ponude putem FC Bayernovih klupskih medijskih kanala
  • Za promociju i marketing u okviru strateškog partnerstva, Istra će dobiti dodatni medijski prostor u segmentu digitalnog marketinga (Media budget)
  • Projekt “Photoshooting”: snimanje tri igrača iz prve postave FC Bayerna uz mogućnost korištenja materijala u promotivne i marketinške svrhe Istre

FC Bayern München 4. najvredniji klub na svijetu

Engleski nogometni velikan Manchester United prošle godine postao je najvredniji nogometni klub na svijetu skinuvši s trona Real Madrid koji je posljednje četiri godine držao prvo mjesto na ljestvici, dok FC Bayern München drži četvrto mjesto s vrijednosti od 2,71 milijardi dollara, prema Forbes magazinu. (1. Manchester United – 3,69 milijardi dolara, 2. Barcelona – 3,64,  3. Real Madrid – 3,58, 4. Bayern München – 2,71, 5. Manchester City – 2,08 ). S druge strane, Bayern München prošlu godinu je završio s čak 290 tisuća članova kluba.

Osim brendiranja i ogromnog marketinga povezivanjem s jednim od najjačih nogometnih brendova te razvoja sportskog turizma, pogotovo u pred i posezoni, najvažnija činjenica kako je upravo Njemačka naše glavno emitivno tržište.

Nogometni klub FC Bayern jedan je od najuspješnijih sportskih klubova na svijetu koji je osvojio sve međunarodne i državne naslove ( 28 naslova prvenstva Njemačke, 5 naslova Lige prvaka, 18 naslova DFB kupa Njemačke ) FC Bayern je u 2016./2017. godini ostvario promet od 640 milijuna eura, a FC Bayern München e.V. u vlasništvu je svojih 290.000 članova i osnovnog dioničara FC Bayern München AG. (d.d.) (Audi, Allianz, Adidas 8,3%).

Više od 340.000 članova organizirano je u više od 4.300 službenih fan klubova FC Bayerna koji globalno podržavaju momčad. Kada pričamo o društvenim mrežama FC Bayern preko Facebooka prati preko 49 milijuna pratitelja, peko Instagrama 12,5 pratitelja, na Twitteru 6,2 pratitelja, Snapchatu 446,500 pratitelja te imaju preko 870.000 pretplatnika na službenom YouTube kanalu.

 

Vijesti: