Danas je u Kneževoj palači u Zadru Turistička zajednica Zadarske županije predstavila novi brend-identitet turizma Zadarske županije.
Strategijom brendiranja turističke destinacije Zadarske županije, a koju je Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula u 2017. godini željelo se utvrditi tržište odnosno ciljana publika i kreirati osnažen i vjerodostojan brend usuglašen i usklađen među stano...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium