Predstavljen novi brend identitet turizma Zadarske županije

Danas je u Kneževoj palači u Zadru Turistička zajednica Zadarske županije predstavila novi brend-identitet turizma Zadarske županije.  Strategijom  brendiranja turističke destinacije Zadarske županije, a koju je Turistička zajednica Zadarske...

Danas je u Kneževoj palači u Zadru Turistička zajednica Zadarske županije predstavila novi brend-identitet turizma Zadarske županije. 

Strategijom  brendiranja turističke destinacije Zadarske županije, a koju je Turistička zajednica Zadarske županije pokrenula u 2017. godini željelo se utvrditi tržište odnosno ciljana publika i kreirati osnažen i vjerodostojan brend usuglašen i usklađen među stanovnicima, turističkom industrijom i sustavom TZ-a te JLS-a. 

Također se Strategijom željela definirati prepoznatljivost brenda koji će Zadarsku županiju izdvojiti iz mase istih ili sličnih destinacija, koji će stvoriti lojalnost gostiju, povezati se s posjetiteljima stvarajući im doživljaj, brend koji će se upamtiti i kojem će se vraćati, ističu iz TZ Zadarske županije.

Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije istaknula je kako se do rješenja došlo putem dugog procesa anketiranja, intervjua i razgovora, te radionica odnosno izvrsnom suradnjom s predstavnicima turističkih zajednica i turističke industrije, liderima mišljenja i ostalim ključnim subjektima županije. Istaknula je prilagodljivost rješenja koje se može primjenjivati na brojne turističke proizvode Zadarske županije, a svakako će ga i naše lokalne turističke zajednice odlično moći primjenjivati za svoje potrebe. “Produkt je moderan i atraktivan materijal koji nas stavlja uz bok velikim destinacijama i uzdiže iznad konkurencije. “ naglasila je Kadija.

TZŽ očekuje u sljedećem marketinškom razdoblju suradnju i primjenu diljem turističkog sektora čiji su predstavnici na Panelu „Povezanost/međuovisnost realnog i javnog sektora u brendiranju destinacije“ to i potvrdili kao garanciju uspješnosti brenda. “Svi zajedno trebamo se kao destinacija nametnuti kao turističko odredište koje nudi brojne aktivnosti, te poraditi ozbiljno na dostupnosti informacija upravo o toj, postojećoj ponudi. “ zaključila je Kadija.

Tvrtka HD Consultinga je zaslužna za izradu Strategije, dok je agencija BBDO izradila vizualne i verbalne standarde komunikacije te bila zadužena za foto i video produkciju.

Vijesti: