Prvi zaključci Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2026. godine predstavljeni su danas na Danima hrvatskog turizma u Šibeniku. Uvodni govor u koje je naglasio važnost ovog dokumenta održao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, pritom istaknuvši kako je svrha ovog plana pomoći hrvatskom turističkom gospodarstvu da kroz turizam ostvar...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium