Predstavljeno prvo hrvatsko izdanje vodiča Gault&Millau

U hotelu The Westin, okupilo se gotovo stotinu chefova iz cijele Hrvatske na predstavljanju prvog hrvatskog izdanja vodiča Gault&Millau. Gault&Millau je prvi nezavisni međunarodni gastronomski vodič koji dolazi u Hrvatsku,...

U hotelu The Westin, okupilo se gotovo stotinu chefova iz cijele Hrvatske na predstavljanju prvog hrvatskog izdanja vodiča Gault&Millau.

Gault&Millau je prvi nezavisni međunarodni gastronomski vodič koji dolazi u Hrvatsku, a sa željom da izravno prati razvoj hrvatske gastronomske scene, Gault&Millau će svake godine ocijeniti hrvatske restorane, vina i gastronomske proizvode, te ih predstaviti domaćoj ali i međunarodnoj javnosti.

Na preko 300 stranica, na hrvatskom i engleskom jeziku, Gault&Millau Croatia vodič predstavlja 100 najboljih restorana i 100 najboljih vina iz cijele Hrvatske te 50 POP mjesta, popularnih neformalnih lokala za ugodne izlaske. Dolaskom vodiča Gault&Millau i Hrvatska je tako ušla u krug zemalja koje svake godine s velikim uzbuđenjem čekaju nagrade za najbolja ostvarenja u svijetu kulinarstva.

Vjerko Bašić, chef restorana Konoba Boba proglašen za chefa godine

Na svečanoj gala večeri dodijeljeni su prvi hrvatski „kulinarski Oscari“. Za chefa godine proglašen je Vjeko Bašić, chef restorana Konoba Boba. S najviše kapica, njih četiri nagrađena su dva restorana, rovinjski Monte i šibenski Pelegrini. Velikim chefom sutrašnjice za 2018. proglašena je Ana Grgić, chef restorana Zinfandel’s u sklopu hotela Esplanade, a trofej za chefa tradicijske kuhinje za 2018. ponio je Branimir Tomašić, chef restorana Mala hiža.

Dodijeljena su i dva trofeja u kategoriji Mladi talent 2018., a trofeje su ponijeli Deni Srdoč, chef restorana Draga di Lovrana i Duje Kanajet, chef restorana Artičok. Trofej za najbolji POP 2018. pripao je splitskoj slastičarnici O’š kolač, mlade slastičarke Tee Mamut.

Ponosan sam na naše vrijednosti koje slijede tradiciju naših utemeljitelja. To su poštivanje chefova i vlasnika restorana te pravedna kritika. Gault&Millau, prisutan u 22 zemlje, brend je koji uživa međunarodno povjerenje. Naša snaga je u dobro upućenim članovima lokalnih timova. Anonimni inspektori strastveni su poznavatelji lokalnog terroira i upoznati su sa specifičnom kulturom svake regije. Također, Gault&Millau je jedinstven po tome što otkriva mlade chefove. U našoj je DNK da prije svih otkrivamo talente sutrašnjice. Moja je ambicija da tim chefovima pomognemo da profesionalno rastu i razvijaju se te postanu predstavnici svoje zemlje u svijetu. Naša web stranica i mobilna aplikacija sadrže selekciju naših inspektora kako bi gurmani i turisti mogli odabrati dobar restoran s kojim neće pogriješiti.“ istaknuo je Côme de Chérisey, vlasnik i predsjednik Uprave Gault&Millaua .

Direktorica Gault&Millaua za Hrvatsku Ingrid Badurina Danielsson naglasila je svoje zadovoljstvo što su domaći chefovi i kuhari s oduševljenjem primili prvo izdanje za Hrvatsku jednog od najprestižnijih svjetskih gastronomskih vodiča i prepoznali filozofiju brenda koju Gault&Millau promiče već 50 godina – „Luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni“.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN