Predstavljena strategija razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere do 2029.

Grad Crikvenica, Grad Novi Vinodolski, Općina Vinodolska, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Turistička zajednica Grada Novi Vinodolski i Turistička zajednica općine Vinodolske izradili su Strategiju razvoja turizma Crikveničko – vinodolske...

Grad Crikvenica, Grad Novi Vinodolski, Općina Vinodolska, Turistička zajednica Grada Crikvenice, Turistička zajednica Grada Novi Vinodolski i Turistička zajednica općine Vinodolske izradili su Strategiju razvoja turizma Crikveničko – vinodolske rivijere 2019. – 2029. godine.

Tržišni identitet Crikveničko-vinodolske rivijere definiran je kao dinamična rivijera rekreacije i zdravlja, a iz čega proizlazi pozicioniranje Crikveničko-vinodolska rivijera kao najbolje jadranske rivijere aktivnog i zdravog životnog stila visoke razine vrijednosti.

U skladu s postavljenom vizijom turizma Crikveničko-vinodolske rivijere, glavni cilj turističkog razvoja do 2029. godine je: Izgradnja konkurentne, održive, cjelogodišnje i međunarodno prepoznate dinamične rivijere rekreacije i zdravlja s bogatom ponudom sadržajnih turističkih iskustava.

Akcijski plan također definira 12 složenih programa, koje je potrebno implementirati u svrhu realizacije postavljenih vizije i ciljeva, odnosno proizvodno-prostorne koncepcije daljnjeg razvoja turizma na Crikveničko-vinodolskoj rivijeri u razdoblju 2019.-2029. godina.

Programi su podijeljeni u tri strateške cjeline: Unapređenje iskustva, unapređenje kvalitete ugostiteljske ponude te unapređenje upravljanja turizmom.

Cijelu strategiju razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere 2019.-2029. pročitaje u prilogu.

Prilog: Strategija razvoja turizma Crikveničko-vinodolske rivijere 2019.-2029.

Foto: TZ Crikvenica

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN