Pregled megatrendova putničke i turističke industrije u 2020. godini

Skiftova analiza naziva „Skift Megatrends 2020“ skup je prognoza najbrže rastućih putničkih trendova u 2020. godini. U ovome članku ukratko ćemo proći sve najbitnije trendove koji su pokriveni u...

Skiftova analiza naziva „Skift Megatrends 2020“ skup je prognoza najbrže rastućih putničkih trendova u 2020. godini. U ovome članku ukratko ćemo proći sve najbitnije trendove koji su pokriveni u navedenoj analizi.

Budućnost hotelske lojalnosti: više od samog boravka

Hotelska lojalnost više nije samo zarađivanje bodova za boravak u hotelima. Danas napredni brendovi poput Hyatta proširuju lojalnost izvan samog boravka kroz pametnu mješavinu strateških saveza, jedinstvenih iskustava i novih mogućnosti zarade od svakodnevne potrošnje.

Preplate na putovanja nove su granice lojalnosti

Privući lojalnost potrošača znači i više od samih nagrada. Pretplate i članstva predstavljaju privlačan način na koji putničke kompanije mogu stvoriti trajne odnose s potrošačima.

Nova konkurentska prednost turizma – čuvanje, a ne samo promoviranje destinacija

Odgovor na teret koji turizam donosi zahtijeva više od implementacije ideja o upravljanju menadžmentom turističkim zajednicama; ona zahtijeva promjenu paradigme u načinima rada odredišta.

Inovacije urbanog življenja pokretat će budućnost putovanja

Gradovi su oduvijek bili inkubatori inovacija, ali s dvije trećine svjetskog stanovništva za koje se očekuje da će živjeti u urbanim sredinama do 2050. godine, nove nadogradnje, koje se svakodnevno implementiraju, će se pobrinuti da tolika gustoća naseljenosti služi putničkoj industriji na pozitivan način.

Prošireno ugostiteljstvo mijenja način na koji doživljavamo gradove

Kako se novi koncepti urbanog življenja razvijaju, a gradovi postaju još privlačnija odredišta i za poslovno i za privatno putovanje, ugostiteljski brendovi morat će preispitati svoju ulogu, kako za posjetitelje, tako i za stanovnike.

Generacija Z dokazuje se kao sljedeća velika prilika putničke industrije

Milenijalci su već godinama na čelu kolektivnog uma turističke industrije. No, s početkom 2020. godine, generacija Z postaje punoljetna. Putnička industrija bi se trebala prilagoditi toj skupini kako bi mogla biti jedan korak ispred.

Wellness putovanja čini starenje aspirativnim

Wellness putovanja više nisu samo za mlade. Kompanije smatraju starenje velikom prilikom, oslanjajući se na transformacijska putovanja s fokusom na um i duh. Sve je više ljudi koji u starijoj dobi imaju želju raditi na tome, a u ovakvim putovanjima vide tu priliku.

Podaci pokreću budućnost oglašavanja putovanja

Svijet je prenapučen podacima, ali kako raste potrošački skepticizam prema vodećim tehnološkim kompanijama na svijetu, turistički brendovi moraju preispitati način na koji koriste informacije kako bi stvorili hiper relevantne ponude. Pogađanje prave kombinacije korisnosti i važnosti, koja se razvija izvan same personalizacije, stvorit će još dublje i smislenije odnose s potrošačima.

Potrošački brendovi uskaču u putničku industriju s kombinacijom ugostiteljskih usluga

Potrošački brendovi koji prepoznaju strast putnika uskaču u industriju. Oni postaju vlasnici hotela kako bi privukli pažnju milenijalaca, a putovanja doživljavaju kao način života. Očekuje se kako će sve više trgovaca ući u ugostiteljski prostor.

Plaćanja prilikom putovanja postaju potpuno bezbolna

Globalna tehnologija plaćanja brzo se mijenja, vođena vrhunskim azijskim inovacijama koje potrošačima olakšavaju život. Putničke kompanije napokon kreću u akciju kako bi ostale konkurentne.

Privatni iznajmljivači u vodstvu

Kratkoročni najamni ekosustav postaje sve veći, što znači da će mnogi privatnici izaći kao pobjednici. Očekuje se daljnja profesionalizacija brendova, više vanjskih ulaganja i konsolidacija dobavljača.

Pametan dizajn više nije ograničen samo na luksuzna putovanja

Nema povratka u transformaciji niskobudžetnih hotela iz „nekategorizirane“ klase u legitimni segment globalne hotelske industrije. Buduća tehnologija i porast putnika generacije Z dodatno će potaknuti inovacije u dizajnu ekonomičnog smještaja, posebice u Aziji.

Novi pristup konferencijama i manifestacijama u 2020.

S obzirom na to da se planeri manifestacija transformiraju u dizajnere iskustava, odabir odredišta bit će prednost u pružanju boljih konferencija i događaja u 2020. godini. Inovacije, suradnja i održivost ključni su trendovi; destinacija koja razmišlja unaprijed bit će važan partner za ispunjenje rastućih očekivanja sudionika.

Važnost podataka za manifestacije

Sveobuhvatni softver ne pojednostavljuje samo postupak planiranja događaja. On transformira način na koji planeri prate i uče iz događaja. Razvitak ovih sveobuhvatnih alata počinje oblikovati budućnost industrije konferencija.

Porast ultra dugih letova mijenja način na koji putujemo

Povezivanje svih krajeva svijeta neprekidnim letovima postaje sve atraktivnije putnicima. No, rastuća popularnost jednodnevnih letova narušava ekonomije aviokompanija. Prilagodba će biti presudna kako raste potražnja putničke industrije.

Borba za korporativna putovanja

Novi startupovi vrše pritisak na korporativna putovanja. To najavljuje svijetlu budućnost za prosječnog poslovnog putnika i investitora u putničke tehnologije.

Google preuzima glavnu ulogu

Google nudi inovativne proizvode koji kompaniji omogućuju prikupljanje nezamislivih količina osobnih podataka. Zbog toga im je puno lakše prosperirati iznad ostalih konkurenata u putničkom sektoru.

Kompletno istraživanje možete preuzeti OVDJE.

Izvor / foto: Skift

Vijesti: