Pretplatite se na sadržaj portala HrTurizam.hr i podržite kvalitetu, a ne formu

Na dan 01.12. prije šest godina počela je luda avantura zvana HrTurizam.hr turistički news portal na kojem se nalazite i koji je danas višestruko nagr...

Autor:  Goran Rihelj

1. siječnja 2022.

Na dan 01.12. prije šest godina počela je luda avantura zvana HrTurizam.hr turistički news portal na kojem se nalazite i koji je danas višestruko nagrađivani i vodeći turistički b2b portal u Hrvatskoj i regiji. 

Puno toga smo prošli zajedno u ovih šest godina, a bez vaše podrške sigurno ne bi izdržao od prvog dana do danas. I ova godina je bila više nego intenzivna, nepredvidiva, iscrpljujuća, burna i puna prilagodbe… i još je. No, bez obzira na sve, ipak sam ponosan jer je portal ispunio i dalje ispunjava svoju misiju. Nakon skoro dvije godine “stagniranja” zbog pandemije, barem kada je u pitanju danji razvoj platforme, vrijeme je za novi iskorak i danji razvoj cijele platforme.

Krenimo zajedno hrabro naprijed, jer jedino tako se možemo razvijati kao pojedinci i kao struka. I zato vas pozivam da zajedno i dalje gradimo dobru i kvalitetu turističku priču. 

Pretplatite se sadržaj portala HrTurizam.hr i podržite kvalitetu, a ne formu

Iskreno se nadam kako je portal HrTurizam.hr opravdao vaše povjerenje svih ovih šest godina i kako će ga i dalje imati, pogotovo u novoj 2022. godini kada tek kreće oporavak turističkog sektora. 

O vrijednostima portala najbolje da govore drugi tj. vi naši čitatelji, a to ćete također najbolje pokazati ako ćete podržati portal HrTurizam u novim izazovima.

Planovi za 2022. godinu su sljedeći. 

  1. Fokus na još kvalitetniji sadržaj. Sadržaj i samo sadržaj .
  2. Pretplata 
  3. Samoodrživost i daljnji razvoj 
  4. Biti među top 3 B2B turističkih portala na svijetu po kvaliteti sadržaja 

Ne možemo, niti želimo boriti se s modelom mjerenja uspjeha po klikovima i ukupnom dosegu, što uostalom nije niti poslovni model b2b nišnih portala. Nišni ili b2b portali imaju specifičnu ciljnu skupinu kojoj se obraćaju, te u samom DNA nišnih portala nije da se bore s dosegom. Također, nišni portali su se već prije pandemije počeli zaključavati, jer jednostavno produkcija kvalitetnog sadržaja košta i ima svoju vrijednost. Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva i učenja te sati i sati provedeni na istraživanju, edukaciji i produkciji kako bi se dao širi kontekst neke priče. To je vrijednost koju isporučujemo. 

Od 01. siječnja portal je zaključan i prešli smo na model pretplate kao i svi stručni globalni portali u b2b sektoru.

Kako bi nišni mediji bili samoodrživi, isti trend zaključavanja se nastavio i tijekom pandemije te će se nastaviti i u budućnosti, kako na globalnoj, tako i na domaćoj medijskoj sceni.

Tako smo i mi na portalu HrTurizam.hr odlučili za promjenu poslovnog modela i cijeli sadržaj dostupan je samo za pretplatnike sadržaja. 

Pretplatiti na sadržaj se možete na godišnjoj razini za iznos od 1.125 kuna ( + PDV 13% ) po korisniku što iznosi 94 kune mjesečno ( + PDV 13% ) . Osobno smatram kako portal već sada ima tu vrijednost, a pogotovo kada pojačamo kvalitetu sadržaja. Zadnjih šest godina našeg postojanja je jedina i najbolja referenca. 

Nažalost trenutni poslovni model je dugoročno neodrživ i nema prostora za danji rast i razvoj. A ne želimo raditi kompromise po pitanju kvalitete sadržaja, nismo do sada pa nećemo ni ubuduće. Svi žele kvalitetne i nezavisne medije, zar ne? Kvaliteta i vrijednost ima svoju cijenu, kako u slučaju vaše usluge ili proizvoda, tako i u medijskom svijetu.

Pretplatite se na sadržaj portala HrTurizam.hr OVDJE

Kvalitetne informacije i znanje su oduvijek bili investicija, a ne trošak

Iskreno se nadam kako ćete investirati u pretplatu na portal HrTurizam.hr i ostati u tijeku oko svih relevantnih turističkih informacija iz Hrvatske i svijeta.

Mi ćemo za tu vrijednost pretplate i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije, priče i glasna razmišljanja kroz minimalno 1728 članaka godišnje.

Važan korak naprijed ka razvoju platforme 

Pretplata sadržaja će nam omogućiti da proširimo i pojačamo tim s novim zapošljavanjem, jer naš fokus ostaje samo na kvalitetnom sadržaju s puno više analiza, intervjua i priča. Također, u 2022. godini ćemo dodatno globalizirati sadržaj s člancima i glasnim razmišljanjima od kolega iz turističkog sektora iz cijelog svijeta. 

Sve navedeno su važni koraci ka cilju da portal HrTurizam.hr bude među top 3 b2b turističkih news portala na svijetu po kvaliteti sadržaja. Naravno i dalje će biti fokus na Hrvatsku, no s globalnim narativom i up-to-date sadržajem na globalnoj razini.

Također, uskoro ćemo predstaviti novi izgled portala koji će najveću promjenu doživjeti u pozadini tj. u tehničkom smislu. Novi dizajn portala posložen je od početka do kraja, kako bi portal bio tehnički stabilan i puno brži što će rezultirati imati boljim iskustvom čitanja. 

Hvala vam svima na podršci, kritikama, komentarima, sugestijama i suradnji tijekom ovih šest godina. Nadam se da se čitamo i u 2022. godini. 

Pretplatite se na sadržaj portala HrTurizam.hr OVDJE

Goran Rihelj, vlasnik i glavni urednik portala HrTurizam.hr

P.S. Pretplatite se na naš newsletter koji ćemo koristiti najviše za direktnu komunikaciju oko budućih tema i razvoja portala. Pratite portal i na Linkedin i Facebook  profilu.

/ / /  75 most Innovative Organisations in Tourism Policy 2021  #apolitical #UNWTO
/ / / FIJET Hrvatska i Zbora turističkih novinara HND-a – nagrada MARKO POLO/ / / Priznanje “ANTON ŠTIFANIĆ” za izniman doprinos turizmu RH

Autor:  Goran Rihelj

1. siječnja 2022.