Med iz porečkog urbanog pčelinjaka i maslinovo ulje dobiveno iz maslinika na javnim gradskim površinama, obavijeni novim vizualnim identitetom, novi su proizvodi namijenjeni turističkoj promidžbi Poreča, prezentacijama i sudjelovanjima na sajmovima i manifestacijama.
Ideju i priču o istima su na današnjoj konferenciji za novinare predstavili direktor Turističke zajednice grada Poreča Nenad Velenik, gradonačelnik Grada Poreča-Parenzo Loris Peršurić, predsjednik porečke udruge pčelara Nektar Ivan Kovač i voditeljica radne jedinice Hortikultura u Usluzi Poreč, Nevija Poropat.
Kako je rekao Velenik, ideja je da se na ovaj način lokalnim proizvodima dobivenim sa javnih površina pridoda vizualni identitet i stvori priča, koju je u ovom slučaju osmislio Studio Sonda i tako doprinese promociji Poreča i jednog važnog dijela ponude koju ovaj grad nudi.
"Želja je poklonom zainteresirati i pozvati na otkrivanje i upoznavanje ovih, ali i drugih autohtonih proizvoda u Poreču, a autohtono i domaće je upravo ono što danas turisti ali i domaći sve više traže i cijene. Za sada je napravljeno oko 200 boca maslinovog ulja dobivenog sa maslina posađenih u gradskim parkovima, dvorištima ustanova i uz more, a punjenim u Agrolaguni, te 200 teglica meda iz urbanog pčelinjaka smještenog na zelenoj površini kraj naselja Mate Balote, koje su vrcali i punili članovi udruge Nektar", dodaje Velenik.
Inače, proizvodi sadrže i poruku - etikete za ekstra djevičansko maslinovo ulje i med poručuju da su zajednički produkt grada i njegovih ljudi.