Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije i ove godine sudjeluje u promotivnoj kampanji na platformi Expedia Group, usmjerenoj na tržište Sjedinjenih Američkih Država.
Cilj kampanje je dodatno pozicionirati Hrvatsku kao autentičnu, raznoliku i gostoljubivu destinaciju te potaknuti interes i rezervacije s jednog od naših najvažnijih dalekih tržišta. U sklopu kampanje izrađena je posebna spotlight stranica na platformi Expedia, koja američkim putnicima nudi inspiraciju, korisne informacije i prijedloge za putovanja Hrvatskom – uključujući i sadržaj o Splitsko-dalmatinskoj županiji.
Kampanja je započela 26. ožujka i traje do 5. srpnja.
Započela nova sezona "Zelene linije"
Od 1. travnja do 31. listopada 2025., Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije ponovno je pokrenula Zelenu liniju – autobusnu liniju koja turistima omogućuje istraživanje Dalmatinske zagore kroz organizirane dnevne izlete.
Polazak svakog dana u 8:00 s Rive u Splitu (kod crkve sv. Frane) pri čemu je prva stanica: CP Skrivena Dalmacija u Dugopolju – početna točka za prihvat gostiju i polazište na razne aktivne ture. Ovdje posjetitelji preuzimaju svoje izletne aranžmane i započinju istraživanje Dalmatinske zagore.
Izleti i aktivnosti u ponudi Zelene linije su adrenalinske ture (rafting, canyoning, quadovi), aktivnosti u prirodi kao što je jahanje, kanu safari te gastronomska i kulturna iskustva (radionice pripreme soparnika, posjeti zavičajnim muzejima, mini zoološkom vrtu). Na povratku je organiziran posjet Stella Croatici i Kliškoj tvrđavi što zaokružuje savršen kraj dana ispunjen lokalnim okusima i bogatom poviješću.
Izleti su organizirani u suradnji s agencijama: Apodos Travel Agency, Go Adventure i Izletište Lučić.
Erasmus studenti otkrili ljepote Dalmatinske zagore kroz projekt Zelene linije!
Turistička zajednica Splitsko-dalmatinske županije, u suradnji sa Sveučilištem u Splitu, jučer je organizirala izlet u Dalmatinsku zagoru za studente u sklopu Erasmus+ programa.
Cilj izleta bio je predstaviti prirodne ljepote i atrakcije unutrašnjosti te promovirati kontinentalni dio županije kao vrijedan dodatak turističkoj ponudi Splita. Na izletu je sudjelovalo 16 studenata iz Italije, Španjolske, Kosova, Njemačke i drugih zemalja.
Srednja Dalmacija predstavila novi destinacijski video kao dio nove kampanje
/// Srednja Dalmacija redefinira luksuz: Ne želimo da nas gosti samo posjete - želimo da nas dožive
Ivana Vladović: Pred nama su ključni tjedni pripreme za vrhunac sezone
"Svibanj u Srednjoj Dalmaciji donosi jedinstveni prijelaz iz mirnog proljeća u dinamičnu ljetnu sezonu. Dani su duži, temperature ugodnije, a priroda pokazuje svoje najspektakularnije lice – sve više gostiju stiže u potrazi za predsezonskim odmorom, autentičnim doživljajima i ljepotama koje regija nudi prije ljetne vreve. Ovo je vrijeme kad se intenzivno pripremaju i započinju manifestacije, puni se kalendar kulturnih, eno-gastro i sportskih događanja, a obalna mjesta sve više pulsiraju životom. Svibanj posebno privlači goste koji traže aktivan odmor – biciklizam, planinarenje, nautika i izleti u prirodu u punom su zamahu, a domaći proizvodi i lokalna kuhinja sve su prisutniji u ponudi. Turizam se sada sve više oslanja na kvalitetu doživljaja, personalizirani pristup gostima i održivost, čemu težimo i kroz sve naše aktivnosti. Pred nama su ključni tjedni pripreme za vrhunac sezone, a zajedničkom suradnjom možemo dodatno osnažiti imidž Srednje Dalmacije kao regije koja oduševljava ne samo ljeti, nego tijekom cijele godine", navela je Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije.
Za kraj kao važna novost iz Splitsko-dalmatinske županije dolazi vijesti kako je Zračna luka Sveti Jeronim najavila ljetni red letenja.
Zračna luka Split kroz ljetnu sezonu očekuje 43 aviokompanije koje će nas povezati s 88 odredišta i 27 tržišta. Već tijekom travnja preko tjedna u prosjeku će biti 20 do 25 letova dnevno, a vikendom 35 do 40 letova dnevno.