Prvoklasna smještajna jedinica ne košta bogatstvo

Kvaliteta se nalazi u autentičnosti iskustva za koje treba malo mašte i domišljatosti

Ravi Sabharwal, suvlasnik turističke platforme Oliver’s Travels, u intervjuu za Booking.com predložio je nekoliko savjeta kako preurediti svoje smještajne jedinice bez ulaganja cijelog bogatstva.

O tome koliko su neizbježne investicije, ponajbolje zna Sabharwal koji preko spomenute platforme iznajmljuje luksuzne vile. Ako želimo osigurati rezervacije, boravak i noćenja potrebno je ulagati kako bi se držalo korak s potražnjom korisnika. Primjera radi, posjetitelji zahtijevaju priključenu kupaonicu, super brzi internet, bazene, vruće kupke…i tu popis ne prestaje. Mnoge se jedinice trude držati korak s tržištem i u svojoj ponudi nude razne pogodnosti i sadržaje, ali kako se u moru identičnih ponuda istaknuti kao najbolja (a bez da za to platimo enormnu svotu).

Sabharwal prije svega savjetuje investiranje u dobar namještaj, daleko od tvorničkog ili opet, luksuznog. Za dašak svježine koju će posjetitelji uvijek dobro primiti dovoljno je posjetiti lokalne tržnice ili second-hand trgovine. Na tim se mjestima itekako mogu pronaći jedinstveni i kvalitetni komadi namještaja za pristojnu cijenu.

Također, dobro je obratiti pozornost na kuhinjski inventar. Mnogi gosti imaju naviku planirati jelovnike unaprijed, a spoznaja da se ne moraju brinuti za osnovni pribor ili namirnice poput začina ili kave te da su zbrinuti, doista može biti relevantno kod izbora smještaja. Potrebno je istaknuti što se sve nalazi u kuhinjskom itineraru smještajne jedinice, a jedna od odličnih ideja je mogućnost narudžbe namirnica prije dolaska gosta, koju pozdravlja i Sabharwal.

Gostima se može ponuditi i popis lokalnih cateringa, servisa za čišćenje, ali i usluge babysitter-a u slučaju obitelji s djecom. Osposobiti smještajnu jedinicu da bude sigurno okruženje za bebe i malu djecu, svakako pridodaje vrijednosti smještaja. Ne može škoditi i kada ponudu proširimo izborom zabavnog sadržaja ili društvenih igara, a na tom se mjestu otvara niz mogućnosti: kriket, badminton, stolni nogomet, ali i jeftine, no kvalitetne stream usluge poput Amazon Prime ili Netflixa. Za one koji nemaju potrebnu SMART opremu, tu su i nadogradnje starijih modela koje se mogu pronaći po pristupačnim cijenama, međutim posjetiteljima se kao alternativa stream televiziji može ponuditi DVD biblioteka.

Svakako se pažnju treba posvetiti i detaljima. Oni su faktor koji prostoru daje osobnost, a i poželjan odmak od bezličnosti i uniformnosti. Cvijeće čini da prostor djeluje domaće i udobno, a opet ne košta gotovo ništa. Razni detalji prostoru daju ono nešto prepoznatljivo te na suptilan način ostvaruju komunikaciju između vlasnika i klijenta. Kada smo već kod komunikacije, važno je upoznati gosta. Recimo, ako posjetitelji imaju djecu ili kućne ljubimce, zasigurno bi pozitivan psihološki dojam ostavila pokoja igračka, a original dar dobrodošlice bila bi košara s paletom lokalnih proizvoda: sireva, domaćih pekmeza i džemova, vina, peciva, itd.

Umjesto da goste zatrpate prospektima i kojekakvim letcima, ponudite im vlastiti prijedlog restorana, atrakcija, izleta i nezaobilaznih događanja – prethodno smo pisali o prednostima potpunih aranžmana kod zadržavanja gostiju. Komunikacija je najvažnija, a gosti češće preferiraju sigurnost i kvalitetu naspram cijene.

Naposljetku, još jedan zgodan detalj su kućni ogrtači i papuče, napominje Sabharwal, a također ne iziskuju ogromna ulaganja.

Kvaliteta se nalazi u autentičnosti iskustva za koje treba malo mašte i domišljatosti. Neka gost utone u ponuđeni aranžman, postane dio njega i uvijek mu se rado vraća.

Povezane vijesti: