Rapid Retail, vodeći britanski dobavljač pop-up trgovina i kioska, postao franšizer Surf’n’Fries-a!

Rapid Retail, vodeći britanski dobavljač koji nudi cjelovita ugostiteljska rješenja ( trgovine, kioske i pop up objekte ) za sportska i festivalska događanja širom Velike Britanije i Francuske, postao...

Rapid Retail, vodeći britanski dobavljač koji nudi cjelovita ugostiteljska rješenja ( trgovine, kioske i pop up objekte ) za sportska i festivalska događanja širom Velike Britanije i Francuske, postao je franšizer Surf’n’Fries-a!

Ovo je velika velika vijest koju slobodno možemo nasloviti kao “PRIJELOMNA VIJEST” u naslovu, ali ovaj put u pozitivnom kontekstu, pogotovo jer se radi o franšizi iz Hrvatske, a ovaj posao će svakako biti “game changer” i ubrzati širenje Surf’n’Fries brenda na globalnoj sceni.

Rapid Food & Beverage nudi cjelovita ugostiteljska rješenja za sportske događaje ( nogomet, kriket, rugby, utrke konja ) kao i festivale što je značajna činjenica, jer će tako Surf’n’Fries brend biti pozicioniran i imati prodaju na najvećim europskim stadionima, kao što je Stade de Francea, Old Trafford, Camp Nou i mnogih drugih.

Kao vlasnici licence za popularnu europsku marku brze hrane Surf’n’Fries, Rapid F&B svojim će kupcima donijeti svježi i inovativni ugostiteljski koncept lanca, ističu iz Rapid F&B u svojem priopćenju te dodali: “Svaka Surf’n’Fries jedinica nudi široki raspon kvalitetne hrane, a u kombinaciji s izvrsnom korisničkom uslugom, privlačnim modernim brendiranjem te nagrađivanim rješenjem pakiranje “obrok u jednoj ruci” omogućava kupcima da u jednoj ruci drže krumpiriće, prilog, dva umaka i piće – što ga čini idealnim za posjetitelje u pokretu

Znamo da je dodatna potrošnja koja se veže uz nogomet i europske moderne stadione, izuzetno važan dio prodaje svake nogometne utakmice i života navijača. Da ne pričam o europskim festivalima, koji su u samom DNA Surf’n’Fries poslovne filozofije.

Oduševljeni smo što smo otkrili uzbudljivo novo partnerstvo sa Surf’n’Fries – koji je prvi u rastućem portfelju marki koje ćemo biti. raditi sa. Cilj nam je donijeti izvrsnu hranu na stadione. Kvaliteta hrane Surf’n’Fries je iznimna, a jedinstveno pakiranje „sve u jednoj ruci“ odlično se uklapa za jelo u pokretu; kao što su navijači na tribinama ili događajima uživo” istaknuo je Charlie Daffern, europski menadžer za razvoj poslovanja tvrtke Rapid koja ima veliko iskustvo rada u maloprodajnom i ugostiteljskom sektoru.

Surf’n’Fries je brand koji je nastao iz Rijeke prije 12 godina iz jedne male prodavaonice, a danas su Surf’n’Fries krumpirići i priča prisutni u preko 20 država sa stotinama partnera.

SURF’N’FRIES SAMOUSLUŽNI APARATI ZA KRUMPIRIĆE KAO GAME CHANGER U QSR SEGMENTU

Prije samo mjesec dana pisao sam o četvrtoj inovaciji iz Čolakove radionice – Surf’n’Fries prvim automatiziranim aparatima za pravljenje i prodaju krumpirića. Prvi takav automatizirani stroj za pravljenje krumpirića na svijetu već je ovo ljeto bio postavljen na plaži u Crikvenici, te u roku od samo 35 sekundi izbaci svježe i vruće krumpiriće s umakom. I ova inovacija će također napraviti veliki iskorak u globalnoj industriji u QSR segmentu ( quick service restaurant franchise ).

Kako napraviti inovaciju kada je riječ na krumpirića? I to ne jednu, nego čak četiri, saznajte u prilogu o priči o liku i dijelu Andrije Čolaka tj. brendu Surf’n’Fries-a.

/ / / SURF’N’FRIES SAMOUSLUŽNI APARATI ZA KRUMPIRIĆE KAO GAME CHANGER U QSR SEGMENTU

 

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN