Real time marketing: Standardno genijalni HGSS. Ryanair također nije propustio priliku javiti se s jasnom porukom

Pad Facebooka i Instagrama ili trenutak "kada je svijet stao" - kako navode neki u šali. Sve se danas vrti oko društvenih mreža, koliko god to bilo do...

Autor:  Goran Rihelj

8. ožujka 2024.

Pad Facebooka i Instagrama ili trenutak "kada je svijet stao" - kako navode neki u šali.

Sve se danas vrti oko društvenih mreža, koliko god to bilo dobro ili loše s druge strane.

Ovo je drugi put ove godine da Facebook imao veliki globalni tehnički problem i nije bio dostupan za korisnike. Nakon 60 do 90 minuta tehnički problem je otklonjen, a u tom periodu mnogi korisnici su se šalili na račun Mete na X-u i Redditu.

Naravno pobjednik je u ovakvim slučajevima uvijek X ( bivši Twitter ) koji je radio, a čak su i službena priopćenja bila objavljena na Twitteru. Što je svakako pozitivan primjer, jer ne komunicirati u ovakvim slučajevima je najveća greška.

Kao i uvijek, Hrvatska gorska služba spašavanja ( HGSS ) su opet bili na "zadatku" i s novom objavom nasmijali sve koji ih prate.

Definitnvo se radi o jednim od najboljih komunikatora u Hrvatskoj.

Ryanair je također poznat po real time marketing porukama.

Svi su u tom trenutku bili na X-u. Prilika da iskočimo iz mase i dobijemo pažnju. Upravo je dobiti pažnju danas najteže, a još teže ju je zadržati dulje od tri sekunde. Najbolja formula je uviijek storytelling i biti drugačiji od drugih.

Bilo bi zanimljivo vidjeti i neke turističke destinacije da slično reagiraju tj. komuniciraju.

Znate za neki primjer? Ako znate napišite u komentar da popratimo priču.

Btw, upravo zahvaljujući realtime marketingu HTZ je već davne 2015. godine imao "najskuplju" i najjeftiniju reklamu za hrvatski turizam - sve zahvaljujući jednom FB postu.

Billa Belichick i Petea Carroll bili su treneri momčadi Američkog nogometa koji su igrali u finalu Super Bowl-a 2015. godine. Glavan poveznica je bila što su oboje po roditeljima imali porijeklo iz Hrvatske, te su američki mediji ovaj dvoboj nazvali „ Battle of Croatia“.Hrvatska turistička zajednica iskoristila je priliku te pobjedniku ponudila plaćeni put "kući" kako bi posjetiti domovinu svojih predaka, a trener i njegova obitelj imali su priliku vidjeti i upoznati hrvatsku povijest, bogato kulturno naslijeđe, srednjovjekovnu arhitekturu i isprobati odličnu kuhinju.

Cijela priča je imala veliki i besplatni medijski doseg na američkom trištu, sve zahvaljujući jednom FB postu. Zamislite koliko bi koštala reklama HTZ-a da su platiti cijeli taj ogromni medijski prostor ?

Više o priči "Battle of Croatia" pogledajte na https://lnkd.in/eE3-27CE )

Inače, "idejni začetnici" real-time marketinga su Oreo keksi koji su 2013. godine iskoristili trenutak kada je također na finalu Super Bowl-a nestalo struje na stadionu punih 34 minuta.

Jednim postom su na X-u napravili revoluciju u oglašavanju.

Goran Rihelj

 

HrTurizam - vaš izvor svježih turističkih tema za razgovor.

Zaboravite na neugodne tišine u razgovoru.

Budite u tijeku s informacijama iz turističkog sektora i u središtu zanimljivih razgovora, a ne promatrač. Pratite portal hrturizam i nikada nećete ostati bez riječi.

Više o pretplati na portal HrTurizam.hr pročitajte na https://hrturizam.hr/premium/subscribe

Autor:  Goran Rihelj

8. ožujka 2024.