Tie, lazo, slips, Krawatte, ネクタイ, 领带, cravate ili po hrvatski kravata je odjevni predmet koji svi znaju i poznaju. Svjetski brend, zar ne?
Kravata je simbol muškaraca te poslovnog svijeta. A o jačini kravate kao brenda dovoljno govori činjenica kako će svaki muškarac na svijetu barem jednom u svom životu staviti kravatu na sebe.
Može li biti bolje nego brendirati se i povezivati...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium