RegioJet vlakovi na liniji Prag-Rijeka prevezli više od 60.000 putnika u oba smjera

U subotu ( 26.rujna ) s riječkog željezničkog kolodvora kreće zadnja vožnja ljetne željezničke linije RegioJeta iz Praga, Brna i Bratislave do Rijeke, čime će biti završena prva sezona izravne željezničke...

U subotu ( 26.rujna ) s riječkog željezničkog kolodvora kreće zadnja vožnja ljetne željezničke linije RegioJeta iz Praga, Brna i Bratislave do Rijeke, čime će biti završena prva sezona izravne željezničke linije iz Češke i Slovačke do hrvatske obale.

Sve linije vozile su kako je i planirano, u srpnju i kolovozu vozili su svaki dan, a u rujnu tri puta tjedno. Prosječna popunjenost vlaka bila je viša od 90%, s kapacitetom od gotovo 600 putnika po liniji, dok su vlakovi ukupno prevezli više od 60.000 putnika u oba smjera.

Spomenuta linija postala je najuspješnija nova ruta RegioJeta koja je tijekom svoje rute prolazila kroz pet zemalja. Zahvaljujući uskoj suradnji s prijevoznicima HŽ (Hrvatske željeznice) i SŽ (Slovenske željeznice) te zahvaljujući suradnji s veleposlanstvima Hrvatske i Slovenije u Pragu te s Hrvatskom turističkom zajednicom, vožnja vlaka na relaciji Prag – Brno – Bratislava – Ljubljana – Rijeka i natrag pripremljena je za šest tjedana, ističu iz HTZ-a.

Potražnja je rekordna i najveća u povijesti naše kompanije pa smo upravo zbog toga odlučili prometovati na ovoj relaciji svaki dan do kraja kolovoza, a ne samo tri puta tjedno kako je prvotno bilo planirano. Linija ostaje i u 2021. godini“, istaknuo je Radima Jančure, CEO RegioJeta, prilikom dolaska prvog vlaka u Rijeku ( 01.srpnja ).
Zanimljivo, ovu vijest popratio je i  The New York Times

Većina linija iz Praga prema Rijeci bila je kompletno rasprodana, a oko polovine putnika koristilo je povezujuće autobuse u Rijeci, koji su putnike prevozili do tridesetak najpopularnijih odmorišnih odredišta na jadranskoj obali.

Kako su istaknuli iz RegioJeta, iz Rijeke su autobusima putnicima omogućili prebacivanje u neke od sljedećih destinacija: Opatija, Rabac, Medulin, Pula, Rovinj, Poreč, Novigrad, Malinska, Šilo, Vrbnik, Krk, Baška, Crikvenica, Novi Vinodolski, Zadar, Sukošan, Biograd, Pakoštane, Omiš, Brela, Baška Voda, Makarska, Podgora, Podaca, Gradac, Šibenik, Primošten, Trogir i Split.

Kako ističu iz HTZ-a vladao je i velik interes za paket aranžmane na moru s dva noćenja i polupansionom po posebno niskoj cijeni, uključujući prijevoz i sve usluge, a kojih je RegioJet prodao oko tisuću.

Također, ista linija je sjajno rješenje i za Austrijance koji žele na odmor u Hrvatsku jer mogu autobusom Regiojeta doći od Beča do Bratislave, kao i Nijemce iz okolice Dresdena koji mogu do Praga pa onda vlakom za Hrvatsku.

Većina putnika putovala je bila iz Češke, dok je približno 10 posto karata prodano je u Slovačkoj

Zbog velikog interesa za putovanja vlakovima RegioJeta u Hrvatsku, ova je kompanija već počela pripremati željezničku liniju za sljedeću godinu, a prema trenutnom planu prometovanje će opet početi od svibnja 2021. godine.

Cijene karata kretale su se od 22 eura za sjedeća mjesta te od 30 eura za mjesto u spavaćem vagonu, a cijena uključuje rezervaciju, kavu, doručak i besplatni WIFI. Zanimljiva komparacija s HŽ-om, što se tiče usluge, cijene i udobnosti. 

Inače, radi se o vodećoj kompaniji za duge željezničke poveznice u Središnjoj Europi, a godišnje bilježe 20 milijuna putnika i to 11 milijuna u željezničkom i 9 milijuna u autobusnom prijevozu. 

Više o cijeloj ponudi RegioJeta prema Hrvatskoj pogledajte OVDJE

/ / / PUNO VEĆI FOKUS TREBA USMJERITI PREMA TRŽIŠTIMA ČEŠKE I POLJSKE

/ / / CARWIZ PUTEM FRANŠIZNE MREŽE OD SADA PRISUTAN I U ČEŠKOJ

 

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN