Zadovoljstvo gostiju u Novalji raste: privatni smještaj najbolje ocijenjen

Iza nas je jedan od najposjećenijih vikenda, a tek je špica sezone krenula. Veliki interes je obilježen povećanim brojem dolazaka i u Novalju, a dokaz...

Autor:  HrTurizam.hr

22. srpnja 2024.

Iza nas je jedan od najposjećenijih vikenda, a tek je špica sezone krenula. Veliki interes je obilježen povećanim brojem dolazaka i u Novalju, a dokaz tome su i veće gužve na trajektnom pristaništu na relaciji Prizna – Žigljen.

Trenutno na području grada Novalje boravi oko 20.000 gostiju pri čemu je ostvaren turistički promet na razini prošle godine, ističe Marina Rizner, direktorica TZG Novalje, te dodaje kako gledajući isti taj promet u vremenskom razdoblju od početka godine do 21.srpnja prema evidenciji sustava eVisitor u komercijalnom smještaju ostvareno je 134.428 dolazaka (+6%) te 729.856 noćenja (+4 %).

"Naša tradicionalna emitivna tržišta u prvom redu Njemačka i Slovenija i dalje uvjerljivo vode prva dva mjesta i vjerni su gosti destinacije od samih početaka razvoja turizma u Novalji. Ove godine gosti iz Njemačke ostvarili su 214.801 noćenja što je 8% manje u odnosu na proteklu i direktna je to posljedica recesije u Njemačkoj. No istovremeno evidentan je povećan interes gostiju sa područja Slovenije (+6,88%), Češke (1,70%), Poljske (24,53%) i Hrvatske (+12,06) a od smještajnih kapaciteta gosti najviše traže kampove koji ujedno i bilježe najbolju popunjenost i u kojima trenutno boravi 7 407 gostiju (prošle godine 7 292)." navodi Šćiran.

Što se tiče ostalih smještajnih objekata u hotelima trenutno boravi 994 gostiju (prošle godine 972), objekti u domaćinstvu 8 866 gostiju (prošle godine 10 105 ), ostali ugostiteljski objekti 2 309 (prošle godine 2 331).

U subotu je započeo jedan od većih festivalskih događaja „Austria Goes Zrće, pri čemu je logično osjetno povećan broj dolazaka mladih gostiju s austrijskog emitivnog tržišta. Svakako se radi o zanimljivom pristupu jednom specifičnom tržištu.

766a5934

"Mlađa festivalska publika pretežno boravi u obiteljskom smještaju kojem i pripada najveći udio smještajnih kapaciteta i koji ujedno bilježi najveći rast iz godine u godinu. Novalja je atraktivna destinacija, sa izvrsnom prometnom povezanosti, kvalitetnim programima koji se nude ne samo u sezonskom periodu već i u onom izvan nje te pomirenom ravnotežom između obiteljskog i party turizma. No, turistička potrošnja i ekonomski učinci nisu uvijek u srazmjeru sa predmetnim brojkama, pri čemu uvijek treba imati na umu da je omjer kvalitete i cijena osnovni cjenik koju gostu treba biti ponuđen a vjernost istog tog gosta naš najveći dugoročni benefit."

/// Marina Šćiran: Sve je veća potražnja van sezone, što je nama signal za kreiranje još dodatnih sadržaja na bazi outdoora

Upravo po pitanju kvalitete destinacije, TZG Novalje redovito već godinama provodi istraživanje zadovoljstvo gostiju. Važan element razvoja destinacije, jer isti daje realno stanje u destinaciji, pošto su recenzije od samih gostiju. 

Rezultati zadovoljstva gostiju Novalje 2% je više nego u istom razdoblju prethodne godine, što znači ne samo da je destinacija zadržala razinu zadovoljstva, nego je istu i popravila. 

Tako je prema podacima istraživanja, ukupno zadovoljstvo visokih 90,2/100, a temelji se na 2.576 mišljenja gostiju tj. recenzija.

Što su gosti najbolje ocijenili u Novalji?

Atrakcije su visoko ocijenjene s 97/100, od kojih apsolutno vodi atrakcija Life on Mars, dok je 11 plaža Novalje ocijenjeno je s 90/100. Hoteli, njih devet su na osnovi 627 recenzija ocijenjeni s 88,5/100, što je porast za 3,89% od zadnje analize. Što se tiče smještajnih kapaciteta, 9 hotela na osnovi 627 recenzija ocijenjeno je s 88,5/100 što je porast zadovoljstva za 3,89%, 5 kampova na temelju 431 recenzije ocijenjeno je s 91,5/100, privatni smještaj je na temelju 152 recenzije najbolje ocijenjen s 96,9/100, dok 3 hostela ukupno imaju zadovoljstvo gostiju 95/100.

Zadovoljstvo uslugom i proizvodima u restoranima gosti su ocjenili sa 89,4/100 na osnovi 958 recenzija. Zaključak iz recenzija gostiju kako je privatni smještaj najbolje ocijenjen, što svakao ide u korist domaćinima u obiteljskom smještaju koji već preko 70 godina primaju goste u Novalji. A kao što znamo, sve je počelo od privatnog smještaja. 

"Mjerenjem  kvalitete i zadovoljstva gostiju koje provodimo već duži niz godina sa tvrtkom IQM Feel u sklopu integriranog upravljanja kvalitetom u destinaciji daje nam uvid o ukupnom zadovoljstvu gosta u Novalji. Ohrabrujuća je svaka pozitivna recenzija gosta, svaki odgovor našeg dionika na istu i međusobnu suradnju za poboljšanjem i usavršavanjem u vremenu kada digitalna platforma stvara i generira utisak o destinaciji brzinom svjetlosti. Unatoč izazovima svake turističke godine, kvaliteta i stvaranje povjerenja prema gostu jedini je put dugoročnog opstanka budućnosti turizma. Ona se mjeri i osmijehom i kvalitetom branda i ljubaznošću i odnosu cijene i vrijednosti za novac." zaključuje Šćiran.

Podsjetimo, Turistička zajednica Grada Novalje u suradnji s tvrtkom Feel IQM d.o.o, 2021. godine krenula je s projektom IQM Destination kojem je cilj uspostaviti mjerljiv i učinkovit sustav integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji.

P.S. Nedavno smo Glasno razmišljanje s Marinom Šćiran o razvoju outdoor proizvoda po kojem je Novalja nakon Zrća svakako najpoznatija destinacija, kao i o održivom turizmu. Cijeli razgovor pogledajte u prilogu. 

Foto: MarsOvca - hrturizam

Autor:  HrTurizam.hr

22. srpnja 2024.