Ronjenje može biti jedan od najboljih i najunosnijih turističkih proizvoda

Više od petnaest godina čekao se trenutak okupljanja ronilačke struke na jednom mjestu što je okupio 1. hrvatski ronilački kongres u Zagrebu u organizaciji agencije Promocija ronjenja. Kongres je...

Više od petnaest godina čekao se trenutak okupljanja ronilačke struke na jednom mjestu što je okupio 1. hrvatski ronilački kongres u Zagrebu u organizaciji agencije Promocija ronjenja.

Kongres je okupio više od četiri stotine sudionika iz svih dijelova Hrvatske, ali i susjednih zemalja, koji su sudjelovali na brojnim, edukativnim i zanimljivim panelima i predavanjima.

Zajednička ocjena je kako ronjenje, prema riječima struke, nije u cijelosti iskorišteno, kao jedan od najboljih i najunosnijih turističkih proizvoda. Osim turizma, na kongresu su se dotakli promocije na svim razinama, ekologije , zdravstvenog aspekta ronjenja te sigurnosti u ronjenu.

Ronjenje je u zadnjih 15 godina jedna od značajnijih aktivnosti u turističkoj ponudi dok zaštitu podmorja ne možemo zamisliti bez ronioca, također važna tema je i znanstveno ronjenje kao i druga ronjenja. Veliki naglasak stavljen je na ekologiju i zaštitu Jadranskog mora. Upravo su ronilački klubovi ti koji svojim kontinuiranim akcijama čišćenja podmorja održavaju naše podmorje čistim.

Osim njih veliki obol čistoći podmorja daju i gradovi koji gravitiraju turizmu i životu na moru i od mora. Lokalna uprava prepoznala je ronjenje i ronilačke manifestacije kao jedan od bitnih marketinških alata i platformi za promidžbu destinacije i produžetak turističke sezone.

Predstavnici zajednice ronilačkog turizma HGK koja okuplja sve ronilačke centre na Jadranu istaknuli su kako više treba ulagati u promociju postojećih bogatstva koje imamo te raditi na zajedničkoj promociji kroz manifestacije, stručna okupljanja i ulagati u modernizaciju promocije dok se je na predavanjima o hrvatskim potonulim brodovima (lokacijama za ronjenje) tražila stolica više.

Manifestacija je održana pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske, Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Republike Hrvatske, Ministarstva zaštite okoliša i energetike Republike Hrvatske, Središnjeg državnog ureda za sport Republike Hrvatske, Grada Zagreba te Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost. Partneri su bili Hrvatska turistička zajednica i Turistička zajednica grada Zagreba.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN