Sinergija partnera u destinacijama kroz kampanju “Topla zima u Puli i Medulinu”

Na Jadranu imamo ugodno i toplo vrijeme skoro tijekom cijele godine ili najmanje 10 mjeseci idealnih za turizam. Imamo sve resurse i potencijale, no nikako da produžimo turističku sezonu....

Na Jadranu imamo ugodno i toplo vrijeme skoro tijekom cijele godine ili najmanje 10 mjeseci idealnih za turizam. Imamo sve resurse i potencijale, no nikako da produžimo turističku sezonu.

Naravno ne u brojkama kao i špici sezone, no siguran sam kao ćete se složiti sa mnom kako sve imamo, no nikako da zaokružimo priču. Imamo priču, no nemamo turistički proizvod.

Uvijek je pitanje što je prije: Kokoš ili jaje?

Koji god odgovor bio, Arena Hospitalty Group je napravila prvi potez i otvorila svoje kampove, kamp Arena Stoja i kamp Arena Grand Kažela, koji sada rade tijekom cijele godine, uz već otvoreni hotel Park Plaza Histria u Puli.

/ / / KAKO PRODUŽITI TURISTIČKU SEZONU? ARENA HOSPITALTY GROUP JE NAPRVILA PRVI KORAK. SADA JE NA POTEZU DESTINACIJA

Malo ću se ponoviti, no glavno je pitanje oko kojeg se stalno vrtimo je: Kako produžiti turističku sezonu? Odgovor je kvalitetnim sadržajem i zaokruženim turističkim proizvodom.

Moramo biti svjesni dvije činjenice: Prva je da je motiv dolaska destinacija, a ne smještaj, a druga da van sezone motiv dolaska nije sunce i more tj. kupanje. Dakle, logičan slijed je postaviti si pitanje: Zašto da netko dođe u našu destinaciju van sezone, ako nema kupanja? Što će raditi? Da li je destinacija “živa” tj. da li su otvoreni svi objekti. Jer ako svi stavimo ključ u bravu 01.10. onda niti ne možemo razvijati turizam, zar ne? 

Kao piše turistički lifestyle portal Turističke priče, sada su se priči priključile i destinacije, Pula i Medulin kroz kampanju “Topla zima u Puli i Medulinu“.

Kampanja predstavlja destinaciju grada Pule i Medulin Riviere sa svim njezinim smještajnim kapacitetima, ali i prirodnim i kulturnim bogatstvima, kao idealnim i sigurnim mjestima za provođenje zimskog odmora.

Sport i rekreacija idealni su na ovom području zbog klimatskih uvjeta, ali i sportske infrastrukture: 6 nogometnih terena FIFA veličine u Medulinu, pulski gradski bazen na 5.900 četvornih metara, dva pulska stadiona s atletskim stazama, tenis tereni, trim staze i ostali sportski sadržaji, ističe se u kampanji, kao i raznim prirodnim i kulturnim bogatstvima, biciklističkim i pješačkim stazama te neobilaznom gastro ponudom.

Naravno, potrebno je puno kvalitetnije zaokružiti cijelu turističku ponudu, jer motiv dolaska nije smještaj. I to kroz jednu digitalnu platformu gdje će biti izlistana lepeza doživljaja i odgovor na pitanje “što raditi u destinacijama”, segmentirano po interesima. Uz to odličan je kombinirati kao motiv dolaska i razne manifestacije, kongrese i druga događanja, no trenutno je to ne moguće zbog epidemije koronavirusa. I naravno kada sve to lijepo upakiramo, potrebno je isto kvalitetno promovirati kroz razne kanale. Bez jake promocije nema uspjeha.

Kao što sam naglasio u članku o Arena Hospitality Grupi, potrebna je i podrška grada kroz razne subvencije, te da se što više poduzetnika uključi u akciju, kako bi imali što više raznih aktivnosti u destinaciji. Destinacija su svi, a sinergija svih partnera je ključna.

No, svakako treba pohvaliti početak kampanje i uključivanje TZ Pule i TZ Medulin Riviere u ovu zimsku turističku priču, jer izuzetno je važan narativ i pozicioniranje kako je destinacija “živa” te i dalje turistička atraktivna u zimskim mjesecima.

Inače, jugu Istre ima više od 2.300 sunčanih sati godišnje. Iskoristimo svoje resurse, sve imamo.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN