Sinergijom turističkih dionika poluotoka Pelješca do vrhunskog sadržaja i motiva dolaska

Pelješac, sinonim za vino, odnosno vinari i ugostitelji s Pelješca otvaraju svoja vrata na zadovoljstvo brojnih ljubitelja vinske čašice Pelješac i poziva na jedinstven eno-gastro doživljaj – Festival peljeških...

Pelješac, sinonim za vino, odnosno vinari i ugostitelji s Pelješca otvaraju svoja vrata na zadovoljstvo brojnih ljubitelja vinske čašice Pelješac i poziva na jedinstven eno-gastro doživljaj – Festival peljeških podruma.

Vinarije, brodari, školjkari, obiteljska-poljoprivredna gospodarstva, restorani i konobe… njih 53 s čitavog poluotoka uključilo se u do sad najveću manifestaciju na Pelješcu koja počinje od subote, 15. svibnja pa sve do 15. lipnja. 2021.

Za vrijeme trajanja festivala vinarije koje sudjeluju u projektu svojim posjetiteljima nudit će popuste na vino (20% na određene palete vina), a restorani i konobe imati će jelovnike satradicionalnim pelješkim specijalitetima uz čašu domaćeg vina osmišljenima ciljano za festival (dva menija, jedan od 120,00 i jedan od 180,00 kn). U skopu festivala će se održati i edukativne radionice, stručna predavanja te razna druga događanja zanimljiva vinoljupcima.

Veseli nas što se veliki broj vinara uključio u Festival kojem je u fokusu plavac mali, zaštitni znak našeg poluotoka i jedan od najvećih vinskih brendova u Hrvatskoj. Sva istraživanja potvrđuju da je eno-gastro ponuda među prva tri motiva dolaska turista u našu zemlju, a naše vinsko carstvo s poznatim vinogorjima poput Ponikava, Dingača i Postupa, postalo je prava turistička atrakcija i to ne samo za ljubitelje vina. U sklopu Festivala 4. i 5. lipnja organiziramo tradicionalne Dane otvorenih vrata peljeških podruma, manifestaciju koja se inače održava u prosincu. Nadamo se da će i ova lipanjska verzija postati još jedna tradicionalna vinska fešta“, rekao je Slobodan Rosić, tajnik udruga Pelješki vinski puti i Plavac mali Pelješac.

Festival peljeskih podruma predstavlja važan iskorak u prepoznavanju cijelog Pelješca kao vinske regije koja nudi izuzetna vina i jela te smo ponosni što imamo priliku sudjelovati u njemu, ističe Niko Antičević iz OPG Niko Antičević, dok Antonio Mikulić iz Vinarije Mikulić dodaje kako im je drago što dio projekta koji je objedinio veći broj djelatnosti radi postizanja istoga cilja- promocije Pelješca.

Veselim se sudjelovanju na Festivalu koji će okupiti izvrsne gastronomske i vinarske doživljaje koje nudi Pelješac. Nadamo se da ćemo se još više približiti gostima kao vinska regija te da će nam se uvijek rado vraćati”, istaknula je Antonija Car iz vinarije Saint Hills.

Sinergija turističkih zajednica otok Pelješca

Direktorica TZ općine Ston Fani Slade, istaknula je kako u ovom projektu sudjeluju sve četiri turističke zajednica s Pelješca – uz stonsku, Turističke zajednice općina Janjina, Orebić i Trpanj, a ideja se realizirala u suradnji s tvrtkom Feel IQM. Kaže kako Festivala ne bi bilo bez podrške udruga Stonski školjkari, Pelješki vinski puti i Plavac mali Pelješac te Stonskih zidina, Solane Ston i Pomorskog muzeja u Orebiću.

Vodili smo računa o epidemiološkim mjerama pa za vrijeme manifestacije nema masovnog okupljanja, a popratni program poput vinskih radionica i konferencija planiramo održati online putem. Također preporučujemo svim posjetiteljima da dolazak u vinariju, OPG, restoran ili konobu prethodno najave. Vjerujemo kako će iduće godine pandemija biti iza nas pa će drugo izdanje Festivala peljeških podruma nuditi bogat zabavni i edukativni program“, poručuje Slade.

Pelješac sa svojom vinarskom tradicijom, tradicionalnim konobama i ribljim restoranima zadovoljit će i najizbirljivija nepca. Vino za pelješčane predstavlja puno više od dobre kapljice, puno je ljubavi i strasti uneseno u ovu priču koja traje stoljećima. 

Putničke agencije, imate fenomenalan turistički proizvod, uskočite u ovaj vlak, napravite svoje pakete, proširite priču dodatnim sadržajima ( Metković, Korčula, Mljet, Dubrovnik i svi drugim sadržajima Pelješca) i da svakako se obratite i domaćim gostima.

Team building u sklopu Festivala peljeških podruma, zašto ne? Dapače! aktivni vikend biciklom, hikingom, kanuima uz odličan eno-gastro doživljaj? Da, svakako. Povijesno – kulturna tura uz vrhunske delicije Pelješca? Da, vrhunski proizvod. Samo nastavite niz… bez obzira što su putničke agencije među najgore pogođenim djelatnostima, ovo je možda jedna od prilika da generira promet. Putničke agencije su uvijek ključne za razvoj turističkih proizvoda.

Odličan primjer kako jedino sinergijom turističkih zajednica otok Pelješca, kao i svih lokalnih dionika, se treba brendirati jedna regija, u ovom slučaju poluotok Pelješac koji prema tržištu, mora biti jedan turistički brend. Također, jedino kvalitetnim sadržajem možemo privući goste u pred i posezoni, a Festival peljeških podruma je svakako vrhunski motiv dolaska.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN