Sixt i Booking.com proširili partnersku suradnju

Međunarodni pružatelj usluga mobilnosti Sixt i Booking.com obznanili su proteklog tjedna kako su proširili svoju partnersku suradnju. Ove dvije tvrtke već nekoliko godina uspješno surađuju na području Njemačke pružanjem...

Međunarodni pružatelj usluga mobilnosti Sixt i Booking.com obznanili su proteklog tjedna kako su proširili svoju partnersku suradnju. Ove dvije tvrtke već nekoliko godina uspješno surađuju na području Njemačke pružanjem rent-a-car usluga, no njihovo je partnerstvo sada prošireno na način da putem platforme Booking.com nude unaprijed rezervirane usluge transfera, kao i vožnje na zahtjev.

Ova će opcija biti u ponudi diljem Njemačke, ali i internacionalno – u SAD-u, Francuskoj, Italiji, Slovačkoj, Ujedinjenom Kraljevstvu i državama Beneluksa.

Usluge prijevoza – i one unaprijed rezervirane i one na zahtjev – popularan su način transporta u vrijeme kada mnogi preferiraju individualne transportne opcije. Usluge prijevoza također pružaju najveću moguću udobnost i minimaliziraju svaki nepotreban kontakt tijekom putovanja.

Strateško partnerstvo između ovih dviju tvrtki dio je dugoročne strategije digitalizacije i internacionalizacije tvrtke Sixt, a ojačava poziciju SIXT ONE-a kao vodeće platforme za modernu mobilnost. S tim na umu, kontinuirano razvijaju svoje ponude, a u interesu im je da putovanje njihovih klijenata bude što komfornije i jednostavnije. Partnerstvo s platformom Booking.com pružit će Sixt-u priliku da se povežu s globalnom populacijom klijenata, kojima će moći ponuditi svoje usluge i proizvode na svim relevantnim točkama njihova putovanja.

“Integracijom naših Sixt ride proizvoda na Booking.com svakodnevno ćemo doprijeti do tisuća potencijalnih klijenata, a naša ponuda njihova putovanja može učiniti puno ugodnijima. Stoga ova suradnja nije od iznimne koristi samo nama, nego i putnicima pruža stvarnu dodanu vrijednost i omogućava im neometane putničke transfere u svega nekoliko klikova, bez obzira radi li se o spontanim ili unaprijed planiranim putovanjima. SIXT stoga ponovo stavlja želje svojih klijenata u fokus svojih aktivnosti, te konzistentno provodi svoju strategiju digitalizacije i internacionalizacije”, rekao je Konrad Thoma, viši potpredsjednik za SIXT ride.

Ovom ekspanzijom svog portfelja usluga na Booking.com, Sixt klijentima omogućava lakšu dostupnost različitih ponuda mobilnosti od kućnoga praga do konačnog odredišta. Zajedno sa svojim partnerima, Sixt nudi usluge prijevoza u približno 250 gradova u više od 60 država diljem svijeta.

“Kako se svijet ponovo otvara za putovanja, drago nam je što jačamo svoje strateško partnerstvo sa SIXT-om kroz integraciju njihovih usluga prijevoza na našu platformu. Predani smo tomu da putnicima pružimo alate koji će planiranje njihova putovanja učiniti što jednostavnijim, Znamo da mnogim putnicima kretanje po nepoznatom okruženju može biti zastrašujuće, stoga je namjera ovog novog partnerstva umanjiti tu poteškoću i time dati putnicima više vremena da uživaju i iskuse svijet oko sebe”, rezimirao je David Adamczyk, izvršni direktor za prijevoz na Booking.com.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN