Kako se putnici mijenjaju, koliko ljudi istražuju Hrvatsku i što promjena trendova u industriji putovanja znači za poziciju naše zemlje u turističkom okruženju, glavna su pitanja na koja je odgovor dalo predavanje komercijalne menadžerice iz Skyscannera Chelsea Tessendorf i više komercijalne menadžerice iz Skyscannera Lise Brown, održano u okviru Dana hrvatskog turizma u Dubrovniku.
Analiza Skyscannera, svjetski poznate tražilice za ponude različitih aviokompanija i turističkih agencija, pokazuje da Hrvatska i dalje postiže odlične rezultate na ključnim europskim tržištima. Izgrađen je brend koji je lako prepoznatljiv - autentičan i pouzdan, naglasile su predstavnice Skyscannera.
Tijekom posljednjih 12 mjeseci najveći postotni rast interesa i potražnje za Hrvatskom putem platforme Skyscanner došao je iz Poljske, Finske, Belgije, Grčke i Češke. To su snažna, brzo rastuća tržišta na kojima se vidljivost Hrvatske ubrzano povećava - i vrijedna su pomnijeg strateškog fokusa u budućnosti, istaknule su Tessendorf i Brown, priopćio je HTZ.
Po ukupnom broju pretraga na platformi Skyscannera tijekom posljednjih 12 mjeseci, Ujedinjena Kraljevina prednjači s 13,4 milijuna pretraga, slijedi Njemačka s 12,4 milijuna, potom su tu Poljska, Italija i Španjolska. Dakle, iako interes za Hrvatskom raste na novijim tržištima, tradicionalna jezgra - Ujedinjena Kraljevina i Njemačka - i dalje predstavlja okosnicu dolazne potražnje.
Na globalnoj razini najpretraživaniji gradovi u Hrvatskoj su Split, Dubrovnik, Zagreb, Zadar i Pula. Rast je posebno snažan u Rijeci i Puli, što ukazuje na sve veće zanimanje za tzv. alternativna odredišta izvan glavnih turističkih središta.