Jučer u Zagrebu predstavljeno je kreativno vizualno rješenje kojim će se na turističkom tržištu prezentirati sve atraktivnija Slavonija, kao i novi slogan.
"Nema joj ravne" - novi je slogan s kojim će se od sada predstavljati pet županijskih turističkih zajednica udruženih u Klaster Slavonija.
„U samo tri riječi prikazane su sve asocijacije vezane uz istok Hrvatske i doživljaji koje destinacija nudi i koji nikog ne ostavljaju ravnodušnim. Jer Slavonija je puno više od ravnice, ona su ljudi koji stvaraju vina, hranu i poseban ambijent koji nude ruralni i urbani prostori svojim gostima“, istaknula je Ivana Jurić, voditeljica Klastera Slavonija i direktorica TZ Osječko-baranjske županije na predstavljanju novog vizualnog identiteta.
Novo kreativno rješenje iza kojeg stoji tim agencije 404, uključuje i zajednički logotip inspiriran bojama zemlje, zlatnim poljima i slavonskom ravnicom. Moderan, a topao, specifičnih ligatura inspiriran je bojama slavonske zemlje, zlatnim poljima i horizontom maštovito prikazanim „rezanjem“ donjeg dijela slova u riječi Slavonija.