Srednja Dalmacija je po rezultatima i odličnom turističkom prometu u kolovozu ostala i dalje u samom vrhu turističkih regija u zemlji.
Temeljem podataka sustava e-Visitor, u kolovozu nas je u komercijalnom smještaju posjetilo 887.264 gostiju koji su realizirali 5.375.989 turističkih noćenja, što je jedan posto manje u dolascima, odnosno dva posto manje u noćenjima u odnosu na prethodnu godinu.
Grad Split je i dalje na vrhu ljestvice najpopularnijih turističkih odredišta u zemlji i u kolovozu bilježi rast od 8 posto u dolascima (188.664) i 3 posto u noćenjima (669.121). Odlične rezultate bilježe i druga mjesta na području Splitsko – dalmatinske županije poput Makarske, Baške Vode i Omiša.
U prvih osam mjeseci u komercijalnim kapacitetima Splitsko-dalmatinske županije zabilježeno je 2.858.600 dolazaka i 14.306.587 noćenja što je 9 posto više u dolascima i 3 posto više u noćenjima u odnosu na prethodnu godinu. Uspoređujući se sa rekordnom 2019. godinom, u Splitsko-dalmatinskoj županiji je zabilježeno 5 posto manje noćenja i 7 posto manje dolazaka. Najviše dolazaka u prvih osam mjeseci u komercijalnom smještaju ostvarili su gosti iz Njemačke, Poljske, Hrvatske i Ujedinjenog Kraljevstva, a najviše noćenja gosti iz Poljske, Njemačke, Češke, Hrvatske i Ujedinjenog Kraljevstva.
Splitsko-dalmatinska županija je i ove godine rekorder u nautičkom turizmu Hrvatske u prvih osam mjeseci sa 160.033 dolazaka i 1.083.542 noćenja što je rast od 1 posto u odnosu na prethodnu godinu. Prema tim rezultatima u akvatoriju Splitsko-dalmatinske županije ostvarena je gotovo polovica svih nautičkih noćenja Hrvatske. U prvih osam mjeseci su po broju dolazaka i noćenja najbrojniji bili nautičari iz Njemačke, SAD-a, Hrvatske i Ujedinjenog kraljevstva.
"Prema sadašnjim informacijama o stanju prodaje avio-sjedala na letovima prema Splitu sve do početka studenog, ali i rezervacijama smještaja, pred nama je odlična posezona, pa Srednja Dalmacija postaje primjer odličnog produžetka sezone u svim dijelovima županije. I dok naši gosti uživaju u ponudi Srednje Dalmacije, TZ županije sa turističkim sektorom nastupa na prvim posezonskim promocijama kako bi Srednju Dalmaciju održali u vrhu zanimanja javnosti kao ulog za još bolju predsezonu slijedeće godine", ističe Ivana Vladović, direktorica Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije i dodaje kako je rujan i vrijeme brojnih poslovnih skupova i kongresa koji dovode poslovne ljude koji traže smještaj najbolje kvalitete i uslugu na istoj razini, ali i goste na kruzerima i autobuserskim turama koji znatiželjno istražuju destinaciju sa svim njezinim skrivenim ljepotama i atrakcijama.