Direktor HTZ-a Kristjan Staničić osvrnuo se prošloga tjedna u središnjem Dnevniku HRT-a na nove pokazatelje o turizmu kao i na podatke o potrošnji koja raste, ali i za koju je uglavnom zaslužno dizanje cijena.
"Puno se govorilo i ove godine o rastu cijena u turizmu. Mi cijelu godini stavljamo naglasak na to da se dobije vrijednost za novac. Iz podataka smo vidjeli da najviše kategorija hotela, kampova i obiteljskog smještaja - najviše se prodaju. To je signal i poruka onima koji imaju nižu razinu kvalitete da se potrude", naglasio je Staničić dodajući kako treba nuditi i stupanj više od onoga što gosti očekuju.
Rekao je i kako rast prometa u predsezoni i posezoni nije razlog za zabrinutost. "Mislim da nema straha i nekakvih negativnih konotacija. To je trend koji pratimo od ove godine i to je u skladu s našim strateškim ciljevima. Cilj nam je rasti u predsezoni i posezoni", obrazložio je, dodajući kako smo, kada govorimo o srpnju i kolovozu "došli do vrha" te da je dobro da se događa disperzija na druge mjesece.
Rađene su interne analize pojedinih tržišta i treba naglasiti, kazao je, da neka od njih bilježe trend pada putovanja. S druge strane, imamo rast putovanja iz Europe, ali i dalekih tržišta poput SAD-a te bilježimo i fizičke pokazatelje s odličnim rastom.
Sve to je, dodao je, "HTZ-u signal da poduzmemo određene korake u smislu promocije za sljedeću godinu".
Upitan nudi li Hrvatska turistima dovoljno sadržaja, kako u špici sezone, tako i izvan nje - odgovorio je potvrdno.
"Hrvatska ima dovoljno raznoliku turističku ponudu. Sada će u prvi plan doći motivi dolaska koji nisu vezani za sunce i more. To su kulturni i kongresni turizam, kao i zdravstveni turizam te nautika. Na sve to se dodaje enogastronomija gdje Hrvatska ima što pokazati", zaključio je Staničić napominjući kako se očekuje odlična posezona i jako dobra turistička godina.