Dva domaća travel tech proizvoda, Orioly i Authland, pokrenuli su strateško partnerstvo. Sve s jednim jasnim ciljem: olakšati digitalizaciju i promociju turističkih doživljaja diljem Hrvatske.
Turizam u Hrvatskoj obiluje autentičnim iskustvima koje privlače goste iz cijelog svijeta, stalno ističem kako je destinacija motiv dolaska, kako moramo ponuditi gostima što više doživljaja i kvalitetnog sadržaja, kako bi podigli turističku potrošnju a time i ukupni konačni doživljaj destinacijom. Jer ako gost vidi i doživi što više u "7 dana" svog boravka u Hrvatskoj, bit će zadovoljniji i dati nam bolju "recenziju", postat će naš ambasador i vratit će se opet. Turizam je puno više od kreveta i plaže - slažemo se zar ne?
Orioly, sustav za online rezervacije koji organizatorima tura i izleta omogućuje automatizaciju poslovanja i online prodaju, te Authland, platforma koja povezuje goste s lokalnim pružateljima jedinstvenih iskustava – od degustacija vina, ulja i sireva do gastro tura, avanturističkih izleta i brodskih tura.
1+1=3
Dvije vizije spojene su u jedan cilj: digitalizacija turizma kroz stvaranja centralnog mjesta za otkrivanje i rezervaciju tura, izleta i aktivnosti u Hrvatskoj.
Naime, Authlandu je u planu uvođenje instant booking modela te će Orioly biti preferirani tehnološki partner, kako na ovom specifičnom projektu, tako i na cijeloj platformi. Kroz ovu suradnju, Orioly i Authland pružit će rješenja koja omogućuju i bolju promociju same destinacije, te lakšu dostupnost jedinstvenih tura, izleta i aktivnosti, kroz domaće alate i platforme čime će se dodatno obogatiti turistička ponuda.
Ili još preciznije, turistička web stranica svake destinacije trebala bi izgledati upravo ovako – jednostavna, funkcionalna i usmjerena na korisnika tj. na prodaju online svih turističkih doživljaja u destinaciji.