Heraklea d.o.o., prva specijalizirana agencija za mystery shopping u Hrvatskoj, provela je istraživanje “Iš’o medo u dućan” koje je trajalo od 01. do 31. ožujka pri čemu je posjećeno 1500 lokacija na području cijele Hrvatske. Cilj istraživanja bio je provjeriti pozdravljaju li djelatnici kupce te je li upućeni pozdrav ljubazan ili rutinski.
Tijekom istraživanja je zabilježeno 365...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium