Terme Sveti Martin prva su turistička kompanija koja je u svoje poslovanje uvela privatnu društvenu mrežu

Terme Sveti Martin prva su turistička kompanija koja je u svoje svakodnevno poslovanje uvela alat koji im omogućuje njihovu “privatnu društvenu mrežu” tj. aplikaciju Jenz. Naime radi se aplikaciji...

Terme Sveti Martin prva su turistička kompanija koja je u svoje svakodnevno poslovanje uvela alat koji im omogućuje njihovu “privatnu društvenu mrežu” tj. aplikaciju Jenz.

Naime radi se aplikaciji domaće tvrtke agencije Q, koja je cijelu komunikaciju tvrtke, kako privatnu tako i poslovnu, ujedinila u jednu aplikaciju ili zatvorenu društvenu mrežu.

Cijela komunikacija tvrtke u jednoj aplikaciji

“Krajem prošle godine, kada smo se vratili nazad na posao, gledali smo na koji način i kako povećati povezanost među ljudima u firmi i da budu informirani. Bilo je puno dnevnih informacija, pogotovo vezanih uz situaciju oko koronavirusa. Gledali smo kako sve informacije unutar tvrtke najbrže distribuirati, a opet da postignemo bolju povezanost sa zaposlenicima”, ističe Igor Nekić, direktor prvog Healthness Resorta u Europi – Termi Sveti Martin.

Za Jenz je saznao na društvenoj poslovnoj mreži LinkedIn, nakon čega ih je kontaktirao i ubrzo nakon toga su krenuli u pripremu i realizaciju. Nakon tri mjeseca korištenja, Nekić ističe kako su svi u kompaniji odlično prihvatili novi način komunikacije i kako oni na Jenz gledaju kao na internu društvenu mrežu.

“Sada Jenz koristimo oko tri mjeseca i svi su oduševljeni. Objavljuju i lajkaju slike i postove iz privatnog života, te se tako svi bolje upoznajemo i povezujemo, dok s druge strane, imamo poslovnu komunikaciju gdje objavljujemo informacije koje se tiču svakodnevnog poslovanja – od raznih pravilnika, dnevnih obaveza, izmjena u poslovanju itd… Sve informacije automatski izlaze preko aplikacije i svi zaposlenici imaju uvid u ključne informacije. Mi na to gledamo kao jednu internu društvenu poslovnu mrežu koja nam služi kako za službenu, tako i za neslužbenu komunikaciju”, navodi Nekić i naglašava kako im se Jenz već sada pokazao kao jako dobar alat i odlična investicija.

/ / / PRIMJER DOBRE PRAKSE: TERME SVETI MARTIN KAO PUTOKAZ KAKO TURIZAM U HRVATSKOJ TREBA IZGLEDATI

“Kao mlada i otvorena kompanija, uvijek smo otvoreni za nove ideje te gledamo kako pratiti sve nove trendove i biti drugačiji od drugih”, kaže Nekić, te dodaje kako su prvi resort koji je uveo Jenz tj. takav način komunikacije u svakodnevno poslovanje, što je još jedan korak ka digitalizaciji njihovog poslovanja, kao i turističkog sektora.

Kvalitetnija i efikasnija komunikacija unutar tvrtke, bolja povezanost zaposlenika, bolja radna atmosfera, digitalizacija… ključni su tagovi ove priče, no ima i jedna važna pouka.

Foto: Jenz

Uvijek trebamo “gledati” i biti otvoren za nove ideje, jer oni koji gledaju i vide, prepoznaju nove prilike. Ako smo zatvoreni i gledamo sve negativno, naravno kako nećemo vidjeti sve nove prilike ili vrata koja nam se otvaraju. To vrijedi i za organizacije i timove koji nemaju kvalitetne odnose unutar kompanije. Često su radna atmosfera i dobri odnosi unutar kompanije važniji motiv za privlačenje i zadržavanje kvalitetne radne snage, nego samo visina plaće.

BREND VAŠEG HOTELA SU VAŠI ZAPOSLENICI

Puno puta smo u Hrvatskoj čuli “ljudi su ključ uspjeha u turizmu”. Da, brend vašeg hotela su vaši zaposlenici. Oni su prvi i najvažniji, jer oni predstavljaju Vaš hotel gostima, a ne Uprava. Oni su u direktnom kontaktu s gostima i prevaga za pohvalu ili kritiku. Oni isporučuju brend obećanje. Sretni zaposlenici koji vole svoje, koji su zadovoljni i nasmijani, to su oni koji daju, ne 100 posto, nego uvijek postotak više. Ljudi koji su cijenjeni i poštivani, ljudi su koji će “poginuti” za Vaš brend i kojima neće biti problem odraditi nešto van radnog vremena. Tu pričamo o radnoj atmosferi, komunikaciji, povjerenju, zadovoljstvu na radnom mjestu, i to je sve važnije od same plaće.

Kako se brinete o svojim zaposlenicima, tako će se oni brinuti o Vašem brendu. Prvo i  osnovno pravilo je otvorena komunikacija sa svojim zaposlenicima i poštovanje prema njima. Pitajte ih što oni misle kako poboljšati uslugu i sve poslovne procese. Jedno je imati nešto na papiru i u glavi, a drugo je kako stvari funkcioniraju u praksi tj. na terenu. Vjerujte mi, iznenadit ćete se odgovorima, prijedlozima i idejama.

Znam, zvuči kao neki klišej, no unazad par godina turistički sektor je direktno osjetio što znači naći i zadržati kvalitetnu radnu snagu i kako tu igra puno više faktora od same plaće.

/ / / OD POČETKA GODINE INFINITY LUXURY JE PREKO KOMUNIKACIJE NA LINKEDINU OTVORIO PREKO 15 STRANIH TRŽIŠTA

Koristite LinkedIn? Ako ne, svakako što prije otvorite račun, kako privatni tako i poslovni, te počnite komunicirati. LinkedIn je najbolja društvena mreža u poslovnom sektoru, kako za umrežavanje, tako i za prodaju i dogovaranje novih suradnji. Mjesto gdje morate biti, pogotovo ako radite u turističkom sektoru.

Povežimo se Goran Rihelj / HrTurizam.hr / Igor Nekić / Jenz

Foto: Jenz / Terme Sveti Martin / Ilustracija: HrTurizam

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN