U vremenu kada hoteli sve više izgledaju isto, prava razlika postaju ljudi i iskustvo koje pružaju. Nova kampanja The Ritz-Carltona podsjeća nas da luksuz nije u broju zvjezdica na pročelju, već u osmijehu, pažnji i autentičnom hospitalityu.
Kad gost ode sretniji nego što je došao — to je hospitality. Luksuz je osjećaj, a pravu razliku u hotelu čine ljudi.
Za sve hotelske profesionalce, ovo je lek...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium