Hrvatski turizam je sve više i više zanimljiv stranim kompanijama, koje najavljuju ulazak u Hrvatsku, a neke su već odavno prisutne. To je dobar signal da se turistički sektor oporavio.
I prije pandemije, jako često sam imao upite i savjetovanja kako ući na naše tržište, pogotovo od raznih IT kompanija koje imaju software ciljano za turistički sektor.
Naravno, kada gledamo iz vana naš turizam ima preko 20 milijuna dolaska, preko 100 + noćenja, velika sezonalnost kao i potrošnja turista, veliki broj smještajnih kapaciteta, ugostiteljskih objekata kao i povezanih poduzetnika, mi smo idealno turističko tržište.
Nedavno u sklopu turističkog sajma PLACE2GO, svoj ulazak na naše tržište službeno je pokrenula bugarska kompanija sa svojim digitalnim rješenjem - TouchMenu.
Bilo je to prvo predstavljanje na našem tržištu putem izlaganja na B2B sajmu, a kako samo bio moderator panela o primjeni umjetne inteligencije u turizmu, imao sam priliku na pozornici glasno razmišljati s Todorom Bobevom, CEO TouchMenu-a koji je dao konkretan primjer kako su oni integrirali AI u svoj proizvod.
Nakon panela, u razgovoru sa Todorom Bobevom pričali smo o digitalizaciji, umjetnoj inteligenciji, motivima za ulazak u naše tržište kao i naravno o njihovom proizvodu koji digitalizira poslovne procese HoReCa kanalu.
Pa krenimo redom. TouchMenu je pionir u digitalnim ugostiteljskim ekosustavima. Predvodnik tvrtke je Virtual Concierge - sveobuhvatna internetska platforma koja privlači hotelske goste skupom usluga, dostupnih s bilo kojeg mobilnog telefona ili tableta putem jednog skeniranja QR koda.
Ili jednostavnije, radi se o digitalnom All-in-One sustav, putem kojeg gosti skeniranjem QR koda ulaze u digitalni ekosustav softwarea tj. hotela. Što je i sveti gral digitalizacije, da gost uđe u tvoju “kanal” direktne komunikacije.