TouchMenu došao na hrvatsko tržište. Osim digitalizacije, cilj je dobiti goste koji se vraćaju

Todor Bobev, TouchMenu

Autor:  HrTurizam.hr

3. travnja 2023.

Hrvatski turizam je sve više i više zanimljiv stranim kompanijama, koje najavljuju ulazak u Hrvatsku, a neke su već odavno prisutne. To je dobar signal da se turistički sektor oporavio. 

I prije pandemije, jako često sam imao upite i savjetovanja kako ući na naše tržište, pogotovo od raznih IT kompanija koje imaju software ciljano za turistički sektor. 

Naravno, kada gledamo iz vana naš turizam ima preko 20 milijuna dolaska, preko 100 + noćenja, velika sezonalnost kao i potrošnja turista, veliki broj smještajnih kapaciteta, ugostiteljskih objekata kao i povezanih poduzetnika, mi smo idealno turističko tržište. 

Nedavno u sklopu turističkog sajma PLACE2GO, svoj ulazak na naše tržište službeno je pokrenula bugarska kompanija sa svojim digitalnim rješenjem - TouchMenu.

Bilo je to prvo predstavljanje na našem tržištu putem izlaganja na B2B sajmu, a kako samo bio moderator panela o primjeni umjetne inteligencije u turizmu, imao sam priliku na pozornici glasno razmišljati s Todorom Bobevom, CEO TouchMenu-a koji je dao konkretan primjer kako su oni integrirali AI u svoj proizvod. 

Nakon panela, u razgovoru sa Todorom Bobevom pričali smo o digitalizaciji, umjetnoj inteligenciji, motivima za ulazak u naše tržište kao i naravno o njihovom proizvodu koji digitalizira poslovne procese HoReCa kanalu. 

Pa krenimo redom. TouchMenu je pionir u digitalnim ugostiteljskim ekosustavima. Predvodnik tvrtke je Virtual Concierge - sveobuhvatna internetska platforma koja privlači hotelske goste skupom usluga, dostupnih s bilo kojeg mobilnog telefona ili tableta putem jednog skeniranja QR koda.

Ili jednostavnije, radi se o digitalnom All-in-One sustav,  putem kojeg gosti skeniranjem QR koda ulaze u digitalni ekosustav softwarea tj. hotela. Što je i sveti gral digitalizacije, da gost uđe u tvoju “kanal” direktne komunikacije.

766a2529
Foto: Todor Bobev, CEO TouchMenu

Zatim putem web "aplikacije", gost može komunicirati direktno s hotelskim timom, naručujući usluge i proizvode, može platiti ili staviti potrošnju na račun sobe, provjeriti dostupnost slobodnih termina za masaže i sve druge hotelske usluge, rezervirati dodatne usluge - od izleta do turističkog vodiča… da rezimiram - kroz sustav možemo postaviti što god želimo, pitanje je samo širine ponude i koliko opcija želimo i možemo ponuditi gostima. 

Todor Bobev, TouchMenu: Osim digitalizacije poslovanja, cilj je pretvaranja gostiju u stalne goste

TouchMenu je digitalni All-in-One sustav za HoReCa kanal. Uglavnom, gosti mogu skenirati QR kod i ući u digitalni ekosustav. Zatim komuniciraju s hotelskim timom, naručuju, plaćaju ili provjeravaju dostupnost, rezerviraju dodatne usluge i imaju sve ponude.

Kako ističe Todor Bobev njihov je sustav prilagodljiv po dizajnu za svakog klijenta, dok je sučelje vrlo jednostavno za korisnika i dodaje: “Web-bazirana platforma TouchMenu je stvarno moćan paket koji povezuje hotele i odmarališta sa svim njihovim restoranima, sastancima i zabavnim sadržajima na licu mjesta, privlačeći goste hotela punim skupom usluga, zato ga zovemo Virtual Concierge.

Ono što je po meni dobar potez, radi se o web platformi, a ne o još jednoj aplikaciji koje goste mora preuzeti na svoj mobitel. Znamo kako su nam mobiteli puni fotografija i videa s putovanja, imamo puno instaliranih aplikacija i pitanje prostora na mobitelu je itekako važno. 

“S obzirom na naše iskustvo, gosti radije ne preuzimaju nikakve aplikacije niti se registriraju u svakom hotelu u kojem odsjedaju. Jedna od velikih prednosti TouchMenua je ta što su sve usluge dostupne s bilo kojeg mobitela ili tableta samo jednim skeniranjem QR koda.”

Ovo je vaše prvo službeno pojavljivanje na hrvatskom tržištu. Kako vidite Hrvatsku kao potencijalno tržište i koju su Vam planovi? 

“Dio portfelja TouchMenua već je više od 150 hotela diljem svijeta, jer gosti u više od 10.000 hotelskih soba imaju pristup usluzi. Hrvatska je vodeća destinacija i hotelijeri aktivno traže rješenja za poboljšanje ukupnog iskustva svojih gostiju i povećanje prodaje, a mi smo im spremni ponuditi upravo to. Uz sve prednosti, Virtual Concierge je održivo rješenje koje izaziva moderne hotelijere da drastično smanje ugljični otisak i tiskani papir iz svojih hotela i prostora.” istaknuo je Bobev.

Digitalizacija turističkog sektora

338318311 2434842796683266 1707864665770116561 n

339396073 181719617990079 5123514494748316706 n

Radi se o proizvodu za HoReCa sektor (hoteli, restorani i kafići) koji putem digitalizacije svojeg poslovanja mogu unaprijediti svoje poslovanje, no ovdje ključnu ulogu ima i izravna komunikacija s gostima.

“Hotelijeri mogu povećati svoje prihode u svim mjestima na licu mjesta pomoću značajki izravnog naručivanja koje pokreće AI, provjeriti dostupnost i rezervirati razne dodatne usluge poput spa masaža, stola u restoranima, izleta i putovanja. S druge strane, kombinacija personalizirane komunikacije, vrhunske usluge i kvalitetnog proizvoda ključ je pretvaranja gostiju u ponavljače. TouchMenu sustav omogućuje komunikaciju tijekom cijelog putovanja gosta – angažman prije boravka od trenutka kada hotel primi rezervaciju, 24/7 tijekom cijelog boravka i vezu nakon boravka. Ne samo da unapređuje komunikaciju gostiju, već i usmjerava komunikaciju između odjela omogućujući članovima hotelskog osoblja jednostavno slanje, praćenje i upravljanje zadacima.” ističe Bobev.

Jedan od izazova uvijek je vrijeme implementacije i privikavanja na novi sustav? 

Kao što sam već spomenuo, sustav ima sučelje jednostavno za korištenje i korisniku prilagođeno te je softver kao usluga. Iako naši klijenti mogu sami učitati sve informacije (cijene, opise, dostupnost, jezike itd.), nudimo cijeli niz usluga postavljanja i implementacije kako bi se hotelijeri mogli koncentrirati na svoje glavne dužnosti i aktivnosti.

Kako Toucmenu dolazi na izrazito kompetitivno tržište i nišu u kojem je već “velika gužva”, na pitanje njihove prednosti spram konkurencije Bobev navodi snaga TouchMenu's Virtual Concierge leži u njegovim gotovo beskrajnim mogućnostima koje pruža - izravno ili kroz partnerske integracije.

337544888 751139666606738 2363363925937380730 n

Kada govorimo o Virtual Conciergeu, morate imati na umu da je njegova portalna stranica ujedno i mjesto gdje možete prezentirati gotovo sve prema specifičnim potrebama hotela ili resorta - promotivne ponude, putovanja ili ekskurzije, module za povratne informacije, vjernost programe kao i sve druge alate trećih pružatelja usluga. Vjerujem da će inteligentna tehnološka rješenja, kao što je Virtual Concierge TouchMenu, postati šire prihvaćena tijekom sljedećih nekoliko godina. Naša tehnologija dobro funkcionira i za goste i za upravu, što je čini sastavnim dijelom poslovanja.

Na panelu u sklopu sajma Place2Go govorili smo o umjetnoj inteligenciji u sektoru turizma. Kako i koliko će AI utjecati na turizam u bliskoj budućnosti?

"Nedvojbeno će pametna rješenja i digitalizacija zauzeti veliki dio turističke industrije i turisti bi bili sretni da dobiju više informacija o destinaciji, o mogućnostima diversifikacije boravka kroz automatizirana rješenja, gdje bi ChatGPT bio posebno koristan. Međutim, tijekom boravka u hotelu gosti će očekivati izravniju komunikaciju i osobnu pažnju, a ne unaprijed naučene fraze. Recimo, sve naše jelovnike pokreće umjetna inteligencija. Ugradnja umjetne inteligencije za analizu ponašanja korisnika u značajkama izravne narudžbe pomaže u pružanju jedinstvenog i prilagođenog iskustva i dodatno pomaže korisnicima u odabiru hrane i pića, kao i dodatnih interesa" dodao je Bobev i zaključio kako njihov AI mehanizam također pruža menadžmentu hotela vrijedne analize, statistike, izvješća i prijedloge za optimizaciju.

Više detalja o TouchMenu možete saznati na www.touchmenuapp.com/en/

Autor:  HrTurizam.hr

3. travnja 2023.