Većina potrošača (80% – 90%) provjerava
recenzije prije nego se odluči na kupnju. Snažan utjecaj recenzija na ponašanje
potrošača pokrenuo je čitavu industriju lažnih recenzija koja predstavlja
problem na vodećim web servisima poput Amazona, Googlea i Yelpa.
TripAdvisor je jedan od onih servisa gdje su
recenzije srž sadržaja platforme i razlog zašto ga potrošači posjećuju, no
koliko je recenzi...
Za nastavak čitanja pretplatite se na portal HrTurizam
Pretplatom dobivate mogućnost svaki dan čitati turističke poslovne vijesti, priče, trendove, analize, intervjue i kolumne iz hrvatskog turističkog poslovnog sektora.
Iza svakog autorskog članka stoje godine i godine iskustva, učenja te sati i sati provedeni u istraživanju, edukaciji i produkciji sadržaja.
Sve s ciljem kako bi vam isporučili potpune i provjerene informacije te donijeli širi kontekst turističkih vijesti i trendova.
To je vrijednost koju isporučujemo. Mi ćemo za tu vrijednost i dalje isporučivati kvalitetne turističke informacije kroz minimalno 1728 članaka godišnje.
HrTurizam - vaš izvor informacija iz poslovnog svijeta hrvatskog turizma.
Pretplatite se na sadržaj vodećeg turističkog b2b medija u Hrvatskoj.
Već imate korisnički račun?
Prijavi se
Premium