Po prvi put u povijesti, potpisan je globalni partnerski ugovor između domaćeg brenda FastReview i svjetskog lidera, platforme Tripadvisor.
Sama ta činjenica je impresivna, a priča je još značajnija zbog činjenice kako je Tripadvisor kontaktirao FastReview i nakon dublje analize potpisao suradnju s domaćom platformom za recenzije.
FastReview®, domaća platforma, koja je za manje od tri godine poslovanja na svjetskom tržištu, pomogla više od 3000 kompanija da unaprijede svoj online ugled i odnose s kupcima, ostvarujući više od milijun recenzija na Tripadvisoru, Googleu i drugim review platformama, što je značajno povećalo prodaju partnerima odnosno prihode.
Fast Review je inovacija koja je nastala iz potrebe i alat koji je izuzetno važan za domaću privredu, osobito za promociju i bolje pozicioniranje turističko-ugostiteljske ponude Hrvatske i cijele regije.
Idejni tvorac i suosnivač FastReview® je Petar Aračić, koji je nakon više od desetljeća rada u turizmu i ugostiteljstvu primijetio, a kasnije istraživanjem potvrdio, da samo 12% zadovoljnih gostiju ostavlja pozitivnu recenziju. S druge strane, oni koji su imali negativno iskustvo, rado će podijeliti taj "fijasko" s drugima, i to pred očima cijele online zajednice, stvarajući nerealnu i znatno lošiju sliku o kvaliteti usluge mnogih hotela, restorana i drugih ugostiteljskih objekata u našoj regiji, ali i diljem svijeta.
S obzirom na to da čak 90% potrošača kaže da na njihovu kupovinu utječu upravo online recenzije, a da 84% vjeruje online recenzijama više nego osobnim preporukama, stvoren je FastReview® kao najjednostavniji i najbrži način za unaprijeđenje online reputacije, prikupljanje pozitivnih i odgovaranje na sve negativne recenzije, u realnom vremenu, dok je potrošač još uvijek "u kući".
Na listi FastReview® popisu klijenata nalaze se poznati hotelski brendovi poput Hiltona, Crowne Plaze, Conrada, Mandarin Orientala, Accora, Movenpicka, DoubleTreea i drugih. Upravo zbog toga došlo je do uspješnog zaključenja suradnje s Tripadvisorom.