Znamo kako su recenzije danas sveti gral u sektoru turizma. Recenzije su vaše zvjezdice objekta i prevaga kod kupaca. Dapače, online recenzije utječu na više od 90% potrošača prije kupnje, a da više od 70% potrošača ima više povjerenja u lokalnu tvrtku, ako ona ima pozitivne online recenzije.
I tu je upravo najjveća moć i poslovni model Fast Review-a (FR), domaćeg travel tech proizvoda i rastuće franšize koja se širi po Europi.
Fast Review pomaže dobiti više pozitivnih online recenzija i povratne informacije od klijenata u trenutku dok još uvijek koriste uslugu i dok su im impresije svježe, ali pomaže i jačanju vizije brenda i održavanju zadovoljstva klijenata.
FR je nedavno otvorio franšizu i u Grčkoj, pa sam tim povodom razgovarao s Ivanom Prvanović koja je nedavno preuzela funkciju COO (Chief Operating Officer) u FastReview.
Fast Review nastoji ojačati svoju prisutnost diljem Europe. Prije dva tjedna potpisao je ugovor i suradnju s novim franšizerom Antonisom Zotosom koji je kupio franšizu za područje Krete i tako postao novi član obitelji Fast Review, navodi Prvanović i dodaje zanimljiv element kako je došlo do suradnje.
"Do suradnje je došlo lako i prirodno, u smislu da je g. Antonis komercijalni direktor Carwiza u Grčkoj, koji je naš globalni klijent. Kako je bio u potpunosti upoznat s našim radom, velikim potencijalom koji nosi korištenje našeg alata i načinom na koji radi odlučio se da postane naš franšizni partner. Antonis je ulaganje u franšizu Fast Review prepoznao kao svoju privatnu investiciju. Nastavit će raditi u Carwizu, a tim koji je okupio širit će Fast Review po Kreti. Kreta je iznimna turistička destinacija koja raste i razvija se velikom brzinom iz godine u godinu. Bili smo ugodno iznenađeni količinom i kvalitetom hotela i restorana na ovom prekrasnom otoku."