Make me care – lekcija o tome što turizam zapravo jest.
Rezultati pretrage za: "recenzij"
Kontrola uključuje automatizirane preglede, ljudski nadzor i doprinos zajednice.
Prihvatili li se nacrt novog zakona, za pisanje recenzija hotela i restorana bit će potrebna osobna iskaznica i potvrda o posjetu.
Problem lažnih recenzija.
Umjetna inteligencija generira sve više sadržaja.
Temeljem 34.574 recenzija utvrđeno je kako Split ima prosječnu ocjenu čistoće 4,93 od 5.
Više od tri četvrtine anketiranih hotela ima manjak osoblja, a kako bi se uhvatili u koštac s ovim stratešim problemom u turizmu, američki hoteli pove...
Novo istraživanje Accora u Europi daje potvrdu važnosti recenzija i ocjena gostiju prilikom rezerviranja smještaja u hotelu. Recenzije su kao što znam...
Najavljeno širenje i na azijsko tržište.
Lagano planinarenje, fizička rekreacija i gastro iskustva sve traženiji.
Zadržavanja starih gostiju za samo 5% povećava profit za čak 25%