Turistička zajednica Srbije potpisala ugovor s Alibabom

Turistička organizacija Srbije potpisala je ugovor s kineskom turističkom platformom Fliggy, koja pripada Alibaba-i , s ciljem turističe promocije Srbije na svim njihovim platformama, kao i na popularnim društvenim...

Turistička organizacija Srbije potpisala je ugovor s kineskom turističkom platformom Fliggy, koja pripada Alibaba-i , s ciljem turističe promocije Srbije na svim njihovim platformama, kao i na popularnim društvenim mrežama WeCaht i Weibo, izjavio je ministar trgovine, turizma i telekomunikacija Rasim Ljajić, prenosi RTS.

Ugovor podrazumijeva turističku promociju Srbije do 30. studenog ove godine na svim platformama u Kini, kao i na kineskim društvenim mrežama WeChat i Weibo, koje su kineski pandan Facebooku i Instagramu.

Ministar Ljajić je dodao kako je cilj promocije Srbije na tim platformama povećanje broja turista iz Kine. Inače, u prvih sedam mjeseci ove godine Srbiju posjetilo najviše kineskih turista i da je broj njihovih dolazaka porastao za 39 posto, dok je broj noćenja porastao za 51 posto.

Ljajić je dodao da će u vrijeme održavanja CIFIT-a ( China International Fair for Investment and Trade ) na kineskoj državnoj televiziji CCTV biti emitirane dvije emisije u kojima će se Srbija promovirati kao destinacija za snimanje filmova.

Ili igraš igru ili ne. Danas se svi “borimo” u globalnoj utakmici za pažnju i svakog turista, a uspijevaju oni koji su proaktivni, kreativni, inovativni i ponajviše oni koji se bave tržišnim razvojem.

Svakako pametan potez Turističke zajednice Srbije.

Izvor: RTS.rs

POVEZANE VIJESTI:

KINESKO TURISTIČKO TRŽIŠTE – NAJNOVIJI POKAZATELJI I TRENDOVI

JOANNE CHAN, IPPWORLD: KINESKIM TURISTIMA JE NAJBITNIJE AUTENTIČNO ISKUSTVO. ŽELE VIDJETI KAKO LOKALNI LJUDI ŽIVE, RADE I KAKO SE ZABAVLJAJU

AKO NISTE ČULI ZA POJAM TRANSKRECIJA, ONDA NEMOJTE PREVODITI WEB STRANICE NA KINESKI JEZIK

Vijesti: