tzgz foto radionica

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizirala je u Samoboru radionicu izrade fotografija za društvene mreže

U sklopu organizacija edukativnih foto radionica za društvene mreže koje se provode diljem Hrvatske, Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom u Samoboru je organizirala terensku...

U sklopu organizacija edukativnih foto radionica za društvene mreže koje se provode diljem Hrvatske, Turistička zajednica Zagrebačke županije u suradnji s Hrvatskom turističkom zajednicom u Samoboru je organizirala terensku radionicu s ciljem edukacije kako bi svaki dionik u turizmu mogao što bolje prezentirati svoje proizvode i usluge na društvenim mrežama koje su danas neizostavni kanal komunikacije prema svim vrstama javnosti.

Znamo koliko su u današnje vrijeme društvene mreže vrijedan i nezaobilazan alat komunikacije i provođenja promotivnih aktivnosti i kako je dobra i pravilna fotografija praktično glavna komunikacija koja nosi poruku potencijalnim turistima i pratiteljima.

Radionicu je održao renomirani hrvatski fotograf, Damir Hoyka, a koncipirana je za foto početnike i sva su se snimanja realizirala mobitelom. Upravo je mobitel osnovni alat kojim svi komuniciraju na društvenim mrežama i mobilnim aparatima stvaraju sadržaj koji dižu na društvene mreže.

Foto izlet započeo je u srcu Samobora, na Trgu kralja Tomislava. Pravi urbani biser s očuvanom starom gradskom jezgrom i brojnim kulturnim znamenitostima bio je pravi mamac za dionike edukativne foto radionice, ne samo zbog svog šarma nego i predivne zelene okolice i prizora koji očaravaju.

tzgz foto radionica
Samobor, Izvor: TZ Zagrebačke županije

Turistička zajednica Zagrebačke županije organizacijom ove radionice nastavlja niz promotivnih aktivnosti s naglaskom na korištenje fotografija kao sredstva komunikacije za potrebe društvenih mreža.

“Naša vizija je stvoriti identitet destinacije, a kako bi tu viziju ostvarili, proces mora biti živ za sve posjetitelje i turiste koji dolaze u destinaciju. Kako je foto natječaj imao za cilj prikazati jedinstveno iskustvo, temeljeno na osjećaju i doživljaju destinacije te kroz objektiv svakog od nas istaknuti jedinstvene atribute određene destinacije onim što ju čini drugačijom od ostalih, autentičnom, tako i ove radionice imaju za cilj naučiti sve dionike u turizmu kako fotografijom dočarati emociju. Ovim projektima želimo utjecati na očuvanje i promicanje identiteta i tradicije te općenito imidža naše zelene i održive destinacije”, izjavila je direktorica Turističke zajednice Zagrebačke županije, Ivana Alilović dodajući kako upravo i na ovoj terenskoj radionici sudjeluju neki od nagrađenih u foto natječaju.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN