Turska otkrila novu turističku strategiju za 2023. godinu. Budžet za promociju povećan na 220 milijuna dolara

Turski ministar kulture i turizma Mehmet Nuri Ersoy na konferenciji za medije, održanoj u istanbulskoj palači Dolmabahçe povodom Svjetskog dana turizma, otkrio je novu turističku strategiju Turske za 2023....

Turski ministar kulture i turizma Mehmet Nuri Ersoy na konferenciji za medije, održanoj u istanbulskoj palači Dolmabahçe povodom Svjetskog dana turizma, otkrio je novu turističku strategiju Turske za 2023. godinu.

Ministar je prezentirao i nove reklamne filmove koji će se iduće godine koristiti za promociju Turske u inozemstvu, a koji su razvijeni u skladu sa strategijom, prenosi FTN.

„Strategija turizma za 2023. godinu“ nastoji transformirati turski turizam u održivi model rasta temeljen na dohotku te se njome planira primiti preko 75 milijuna turista i doseći prihod od 65 milijardi dolara u 2023.

Strategija, u okvirima ciljeva utvrđenih u razvojnom planu, sažima plan kojem se očekuju velike promjene i poboljšanja u turskom turističkom sektoru. „Turska je svjetski lider koji nudi širok spektar mogućnosti putovanja i koji je u stanju ispuniti sva očekivanja današnjih turista. Primjenjujući nove strategije u praksi, a koje su dio ‘Strategije turizma za 2023. godinu’, Turska će osigurati sam vrh globalnog turističkog tržišta u okvirima turističkih pokazatelja i prihoda. Cilj nam je prestići brojku od 75 milijuna dolazak u 2023. Povećanjem prosječne potrošnje turista i povećanjem broja prosječnih noćenja s 9,9 na 10, doseći ćemo prosječnu razinu potrošnje od 86 dolara po noćenju“, izjavio je ministar Mehmet Nuri Ersoy na konferenciji za novinare.

Turski ministar kulture i turizma Mehmet Nuri Ersoy

Budžet za promociju povećan na 220 miijuna dolara

Ministar je napomenuo kako je plan povećati budžet namijenjen za promotivne aktivnosti s ovogodišnjih 72 milijuna dolara na 220 milijuna dolara do 2023. godine.

Nastojat će diverzificirati promotivne aktivnosti na televiziji, u otvorenim prostorima, u tiskanim medijima, u digitalnim medijima te na društvenim mrežama, na fokusiran i intenzivan način. Provode se i istraživanja ciljanih tržišta kako bi se dosegla očekivanja posjetitelja.

No, osim ciljanja na privlačenje stranih turista, tursko ministarstvo turizma provodit će i promotivne studije za domaće posjetitelje kako bi poboljšali unutarnji turizam. Fokusirat će se na nove proizvode i odredišne studije, posebno u turističkim regijama u razvoju.

Također, ministar je izjavio kako očekuju povećanje broja posjetitelja s većim potencijalom potrošnje. U tom aspektu planiraju razvijati nove proizvode.

Pa tako planiraju poboljšati gastronomsku ponudu projektom „Karta s okusima Turske“ kojim će stvoriti nove gastronomske rute, zdravstveni turizam, obrazovni turizam, sportski turizam, vjerski turizam, kongresni turizam, umirovljenički turizam te glazbene festivale i događaje.

Planiraju i otvarati nove muzeje diljem Turske i povećati broj UNESCO zaštićenih lokaliteta. Izradit će i nove cikloturističke rute te povećati broj hotela prilagođenih biciklistima. „Zadržavajući digitalizaciju u središtu svih naših istraživanja, pružit ćemo iskustvo koje turisti novijih generacija traže prilikom putovanja“, zaključio je ministar Mehmet Nuri Ersoy.

Novu strategiju razvoja turizma Turske pogledajte u prilogu.

Prilog: Strategija turizma Turska 2023

Izvor / foto: Focus on Travel News; Pixabay

Vijesti: