Turistička zajednica Splitsko – dalmatinske županije ( TZ SDŽ ) ove je godine pojačala svoje marketinške aktivnosti na austrijskom tržištu te u suradnji s austrijskim televizijskim kanalom Krone TV snimila promotivnu emisiju koja je ostvarila ukupni doseg od 183.000 gledatelja.
Emisija je osmišljena kao serija izazova između dvoje televizijskih voditelja prilikom čega se prikazuju jedinstvene atrakcije Srednje Dalmacije. Izazovi su uključivali natjecanje u sljedećim segmentima: bicikliranje do Vidove gore, priprema dalmatinske marende, tradicionalno prešanje maslina u Muzeju uja Škrip, kayaking u Omišu, potraga zadanih mikrolokacija i spomenika unutar Dioklecijanove palače i fotografija najboljeg pogleda iz hotelske sobe.
„U sklopu naših marketinških aktivnosti na svakom tržištu surađujemo s najboljim inozemnim medijskim kućama, portalima, tiskovinama i televizijskim kanalima. Od travnja intenzivno provodimo veliku marketinšku kampanju na naših osam emitivnih tržišta, uključujući i Austriju na kojoj smo ove godine još povećali opseg kako bismo osigurali dodatnu vidljivost i promociju, ali i upoznali naše vjerne austrijske goste sa selektivnom turističkom ponudom. Cilj nam je bio prikazati autentični doživljaj destinacije, počevši od tradicionalne gastronomije,kulturne baštine, outdoor ponude i prirodnih bogatstava. Izuzetno me veseli što je naša emisija ostvarila drugi najveći doseg publike na Krone TV, od 183.000 gledatelja, što pokazuje kako smo Austrijancima zanimljiva i atraktivna destinacija. Vjerujem da ćemo ovom kampanjom dodatno potaknuti interes turista u nadolazećim mjesecima“ izjavila je Ivana Vladović, direktorica TZ SDŽ.