TZ Zagrebačke županije krenula u novu kampanju “Neočekivano iskustvo”

Novom lipanjskom kampanjom TZ Zagrebačke županije u suradnji s 13 lokalnih turističkih zajednica predstavlja najjače adute s naglaskom na gurmanska iskustva s fokusom na domaće goste. “Iskustva za pamćenje...

Novom lipanjskom kampanjom TZ Zagrebačke županije u suradnji s 13 lokalnih turističkih zajednica predstavlja najjače adute s naglaskom na gurmanska iskustva s fokusom na domaće goste.

Iskustva za pamćenje u Zagrebačkoj županiji” slogan je kampanje koju TZ Zagrebačke županije radi u suradnji s 13 lokalnih turističkih zajednica, a s fokusom na gurmanska iskustva. Radi se o ljetnoj kampanji jedne od najatraktivnijih hrvatskih destinacija usmjerena na domaće goste ili zagrebačkom zelenom prstenu.

Ako već niste, vrijeme je da otkrijete crne turopoljske tartufe, delicije od autohtone turopoljske svinje, žumberačku pastrvu, kotlet s trsja, slanu deliciju rudarsku greblicu, plešivički copanjek, zlevanku, samoborske kremšnite… Od Prigorja, Moslavine i Turopolja do Jaske, Samobora i Zaprešića uživat ćete u gurmanskim doživljajima“, ističu iz TZ Zagrebačke županije.

Vinske ceste, lokalne namirnice i sjajna kuhinja, prekrasna priroda, biciklističke rute, tradicijsko graditeljstvo s jedinstvenim drvenim turopoljskim kućama, zdravstveni turizam – zeleni zagrebački prsten odličan je izbor za izlet ili ladanje na obiteljskim gospodarstvima, modernim kućama za odmor s bazenima i vrhunskim restoranima.

Inače, Zagrebačka županija ima tri vinske ceste – Samoborska, Plešivička i Zelinska, dok se u Ivanićgradskom kraju koji graniči s Moslavinom, nalazi i“Zemlja škrleta”.

/ / / Odmor nikad bliže – nova odlična kampanja TZ Zagrebačke županije

„Veseli me što smo kao regionalna turistička zajednica okupili kolege iz naših 13 turističkih zajednica na području županije koje su se aktivno uključile u kreiranje kampanje. Prošlu, do sada najtežu turističku godinu, odradili smo vrlo dobro i sada trebamo kapitalizirati sve na čemu smo radili. Prošlogodišnja kampanja „Odmor nikad bliže“ je bila iznimno uspješna i vjerujem kako će tako biti i s novom kampanjom. Zagrebački zeleni prsten idealna je destinacija za domaće posjetitelje i turiste jer na samo pola sata od Zagreba nudimo održiv turizam i autentične doživljaje“, ističe Ivana Alilović, direktorica TZ Zagrebačke županije.

U novoj kampanji priključile su se sve turističke zajednice Zagrebačke županije: Savsko-sutlanske doline i briga, Dugog Sela, Ivanić Grada, Zaprešića, Jastrebarskog, Samobora, Sv. Ivana Zeline, Svete Nedjelje, Velike Gorice, Vrbovca, Pisarovine, Krašića i Rugvice. 

Cijela komunikacija se bazira na destinacijsku web stranicu www.odmornikadablize.hr


Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN