Zagrebačka županija postaje sve popularnija destinacija među turistima iz svih krajeva svijeta, privlačeći posjetitelje svojom raznolikošću i bogatstvom kulturnih, sportskih i zabavnih događanja.
Ljeto u ovoj zelenoj oazi, u blizini metropole, sinonim je za pregršt uzbudljivih manifestacija koje ispunjavaju kalendar tijekom srpnja i kolovoza ove godine.
Od obiteljskih festivala, sportskih natjecanja, glazbenih večeri, pa sve do duhovnih događaja – svatko može pronaći nešto za sebe, navode iz Turističke zajednice Zagrebačke županije ( TZZŽ ).
Turisti iz Europe, Amerike, Azije i Australije prepoznaju šarm i autentičnost Zagrebačke županije. Prema najnovijim podatcima, u Zagrebačkoj županiji je do sada ostvareno 20% više dolazaka i 17% više noćenja turista u odnosu na isto razdoblje 2023.
„Jedinstvena smo boutique turistička destinacija s naglaskom na prirodne ljepote i vrhunska eno-gastronomska iskustva, no, priča tu ne staje, naše turističke manifestacije svake godine su sve bolje, kvalitetnije te privlače mnogobrojne turiste iz cijelog svijeta. Jačamo postojeće resurse i ulažemo u revitalizaciju tradicije kroz inovativne turističke proizvode“, ističe direktorica TZ Zagrebačke županije Ivana Alilović.
Uz tradicionalnu gostoljubivost lokalnog stanovništva, posjetitelji dolaze kako bi doživjeli krajolik koji oduzima dah, okuse zbog kojih se većina posjetitelja vraća redovito i harmoniju destinacije s ritmom održivosti. Svako mjesto nude svoju autohtonu turističku ponudu, čineći ovu regiju jedinstvenom destinacijom koja svakim posjetom iznova oduševljava.
Za bolju vidljivost mnogih događanja po cijeloj Zagrebačkoj županiji, TZ Zagrebačke županije objavila vodič kroz najuzbudljivije turističke manifestacije.
Turistički dionici u Zagrebačkoj županiji najmanje što mogu napraviti je priključiti se promociji destinacije i sadržaja kroz svoje kanale komunikacije. Od objava informacija na svojim društveni mrežama i kanalima komunikacije do direktnog kontakta sa svojim gostima, da ih upoznaju sa svim događanja u destinaciji.
Jer ako gosti vide i dožive što više, bit će zadovoljniji, potrošiti će više i ukupni dojam o destinaciji - a time i smještajem, bit će bolji.