Danas je u prostorijama Veleposlanstva Republike Hrvatske u Berlinu održan sastanak hrvatske turističke delegacije i predstavnika DRV-a (Deutsche Reiseverband), krovne njemačke udruge turizma.
Susret je održan dan uoči početka sajma ITB, koji se od 5. do 7. ožujka održava u Berlinu pa je ovo bio odličan uvod u predstavljanje hrvatskog turizma na jednom od najvažnijih svjetskih turističkih sajmova. Naime, hrvatska turistička delegacija na čelu s Nikolinom Brnjac, ministricom turizma i sporta te Kristjanom Staničićem, direktorom Hrvatske turističke zajednice, ovom se prilikom susrela s članovima DRV-a među kojima su tri krovne organizacije - Njemačka županijska udruga (Deutscher Landkreistag), Udruga njemačkih gradova (Deutscher Städtetag) i Njemačka udruga gradova i općina (Deutscher Städte- und Gemeindebund), dok su potporne članice primjerice najveći njemački automobilski klub ADAC, DB Vertrieb GmbH i druge tvrtke iz privatnog njemačkog turističkog sektora.
"Njemačka za hrvatski turizam predstavlja najvažnije emitivno tržište koje u ukupnim noćenjima u našoj zemlji ostvaruje udio od preko 20 posto. Istovremeno naša zemlja ulazi među top pet inozemnih destinacija Nijemaca kada govorimo o odmorišnim putovanjima pa je snažna veza između naših zemalja vrlo izražena i čvrsta. To su potvrdili i brojni partneri s kojima smo danas razgovarali, a koji i ove godine očekuju dobre rezultate prodaje paket aranžmana koji se odnose na hrvatske destinacije", izjavio je direktor Staničić, koji je ovom prilikom održao prezentaciju hrvatskog turizma s naglaskom na dosad ostvarene rezultate i očekivanja s njemačkog tržišta, ciljeve definirane novim Strateškim marketinškim i operativnim planom hrvatskog turizma te presjek novih turističkih investicija posebno u segmentu premium ponude.
"Veseli me što sam na inicijativu krovne njemačke udruge za turizam DRV imala priliku predstaviti Zakon o turizmu i našu reformu. Hrvatska je jedina zemlja koja je donijela Zakon koji na jasan način propisuje alate za održivo upravljanje destinacijama na temelju egzaktnih podataka. Suradnja s turoperatorima i turističkim agencijama, članovima DRV, posebno nam je važna u kontekstu ostvarenja cjelogodišnjeg turizma i smanjenja prekomjernog turizma, upravo kroz organizirane dolaske izvan glavne sezone. Kada govorimo o dosadašnjim turističkim rezultatima za 2024. godinu, možemo biti zadovoljni, jer u prva dva mjeseca bilježimo bolje turističke rezultate u odnosu na isto razdoblje prošle godine, u kojoj smo imali rekordnu predsezonu. Posebno nas raduju i rezultati novog istraživanja Reiseanalyse za 2024. godinu, koji govore kako bi se turistička putovanja Nijemaca u ovoj godini trebala vratiti na predpandemijske razine, što Hrvatskoj dodatno otvara prostor, posebice jer se Hrvatska prema tim rezultatima nalazi na 4. mjestu inozemnih destinacija u koje njemački turisti žele putovati", naglasila je ministrica Brnjac.