unwto itb berlin

UNWTO na sajmu ITB Berlin naglasio važnost održivog turizma

Na turističkom sajmu ITB Berlin, Svjetska turistička organizacija (UNWTO) vodila je razgovore o trenutnim izazovima s kojima se suočava turistički sektor i mogućnostima koje se mogu iskoristiti u budućnosti....

Na turističkom sajmu ITB Berlin, Svjetska turistička organizacija (UNWTO) vodila je razgovore o trenutnim izazovima s kojima se suočava turistički sektor i mogućnostima koje se mogu iskoristiti u budućnosti. U pozadini stalne nesigurnosti, UNWTO je iznio prednosti turizma, ističući njegovu povijesnu sposobnost prilagođavanja novim izazovima.

Manje otpada, više mogućnosti

Na dan otvaranja ITB Berlin Now, UNWTO je postavio temu održivog turizma visoko na dnevnom redu, naglašavajući kako sektor mora ispunjavati svoje odgovornosti kako za planet, tako i za ljude. Panel diskusija “Eliminirati. Unaprijediti. Cirkulirati: Strategije iz Globalne turističke inicijative za plastiku“, predstavila je ključne uvide iz javnog i privatnog sektora. Događaj je pokazao kako rješavanje plastičnog otpada i zagađenja u turizmu može podržati održivi oporavak sektora nakon pandemije, naglašavajući napredak koji je postignut i izazove s kojima se tek treba suočiti.

Uz predanost UNWTO-a povećanju održivosti, predanost rodnoj ravnopravnosti također je ključni prioritet. Drugog dana ITB-a u Berlinu, a u pozadini Mjeseca ženske povijesti, UNWTO je bio domaćin posebnog panela o „Izmjenjivačima igara“ i poduzetnicama u turizmu. Događaj je predstavio prezentacije pet ženskih pobjednica UNWTO-ovog SDG natjecanja za startup, ukazujući na to kako njihova poduzeća mogu doprinijeti rješavanju ključnih pitanja kao što su rodna ravnopravnost, ublažavanje siromaštva i pružanje dostojnog rada za sve.

Komunikacije za oporavak turizma

Također na ITB-u u Berlinu, UNWTO se posvetio ponovnom pokretanju turizma, okupljajući vodeće ljude iz svih medija kako bi istražio potrebu za novim narativom koji bi preispitao i ponovo pokrenuo turizam sa održivošću kao pokretačkim ciljem. Na događaju “Komunikacije za oporavak” sudjelovali su stručni sudionici iz Google Arts & Culture, BBC-a, Euronews-a i Voyages Afrique-a, zajedno sa sudionicima iz privatnog sektora iz Expedia-e i Stark Communications-a. Panel je utvrdio kako je pandemija promijenila način na koji mediji predstavljaju turizam i promoviraju destinacije, pri čemu su članovi univerzalno izrazili svoj optimizam.

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN