Uskoro kreće novo izdanje HOW (Hotel Operations Weekend) Festivala

Svega mjesec dana dijeli nas od novog izdanja HOW (Hotel Operations Weekend) Festivala koji će se ove godine od 16. do 18. listopada održati u Poreču i ponovno okupitibrojne...

Svega mjesec dana dijeli nas od novog izdanja HOW (Hotel Operations Weekend) Festivala koji će se ove godine od 16. do 18. listopada održati u Poreču i ponovno okupitibrojne međunarodne i regionalne stručnjake iz hotelijerstva i povezanih industrija. 

Sad je već potvrđena većina panelista koji će u Poreču predstaviti međunarodne trendove u hotelskim operacijama i pokazati primjere dobre prakse, olakšati implementaciju novih proizvoda, ali i povezati sve posjetitelje i stručnjake iz industrije.

Među njima su i Marko Lukičić, član uprave Jadranka d.d i suosnivač Acquianta, direktor Promosapiensa Dalibor Šumiga, direktorica domaćinstva u Saint Tenu Adriana Dokmanović i Peter Palicz, generalni direktor u KviHotelu. Njihova očekivanja od ovogodišnjeg HOW festivala su uglavnom ista:nova kvalitetna poznanstava i sudjelovanje u zanimljivim raspravama o budućnosti industrije.

A teme kojima će se konferencija baviti su, među ostalim: općeniti globalni trendovi u hotelskim operacijama, digitalizacija industrije, profitabilnost operacija i kako spašavati planetu, a istovremeno davati dodanu vrijednost gostu.  

Zadnjih desetak godina tehnološki je napredak u segmentu informacijskih tehnologija bio izrazito dinamičan. Došlo je do zrelosti i komercijalizacije tehnologija poput umjetne inteligencije, glasovne tehnologije, robotike i drugih. Danas se te tehnologije koriste u brojnim industrijama poput automobilističke industrije, financijske, medijske… Možda je vrijeme da se razmotri kako te tehnologije možemo upotrijebiti da bismo gostima pružili još višu kvalitetu i bolje iskustvo, a hotelima još bolju operativnu i troškovnu učinkovitost. O tome bih volio razgovarati“, najavio je Lukičić iz Jadranke. 

Panelist na temu uloge digitalnog marketinga u turizmu bit će Šumiga iz Promosapiensa, prve bihevioralne agencije. „Pokušat ću dati svoj doprinos temi sa stajališta bihevioralnog marketinga i potrošačke psihologije i baš se veselim diskusiji s kolegama iz branše“, rekao je uoči konferencije. 

U Poreč stiže i direktorica održivog poslovanja tvrtke BC Hospitality Group Mireille Jakobsen, zatim Robert Kimpton, član globalnog hotelskog tima u Schneider Electricu, odgovoran za globalne hotelske inovacije, marketing i hotelske strategije te Luc Gesvert, glavni direktor za Istočnu Europu, AccorHotels. Također, svoje sudjelovanje potvrdili su i Cahit Sahin, generalni direktor Montgomerie Maxx Royal Golf Cluba iz Turske, Regis Morin, direktor  upravljanja prihodima Queensway Grupe, Katarina Larisa Ham, osnivačica i vlasnica licence Quintessentially Adriatic, jedinog globalnog luksuznog lifestyle concierga i brojni drugi. 

U prve dvije godine Festival je okupio više od 1000 sudionika, većinom direktore hotela, direktore operacija te voditelje hotelskih odjela. A do sada je održano 44 panela s čak 106 panelista. U kratko vrijeme upravo se HOW festival pozicionirao kao vodeće mjesto okupljanja hotelijera srednjeg menadžmenta te jedinstvena prilika za raspravu o konkretnim elementima uspješnog poslovanja hotelske industrije. S obzirom na izazovnu godinu, ovogodišnji HOW idealno je mjesto za analizu dosadašnjih iskustva i razmjenu ideja za budućnost. 

Više informacija o HOW Festivalu dostupno je na službenoj web stranici – howfestival.com putem koje se mogu naručiti kotizacije za ovogodišnji festival.

Vijesti: