Wine and Walk događanja su se pokazala kao pun pogodak u promociji eno ponude gostima i lokalnom stanovništvu i ovaj koncept zaživio je u svim vinskim regijama. Posebno su se tu istaknule Baranja i Istra koje su i prve krenule sa ovakvim događanjima u suradnji s vinarijama na terenu.
Kada nešto tako dobro prolazi nije potrebno „izmišljati toplu vodu“ i uhodani recept primjenjuje se već standardno i redovito vrlo uspješno jer na njega jako dobro reagiraju i turisti, ali i lokalno stanovništvo. Ovakva događanja win - win su potez za turističke zajednice kao kreatore sadržaja u destinaciji i vinsku industriju kojoj su događanja ovog tipa odlična prilika za promociju, ali i direktnu prodaju.
Ovog puta posebno ćemo istaknuti jedan drugačiji primjer u kojem je vrlo uspješno upakiran dobro poznati koncept na sasvim drugačiji način. Turistička zajednica Grada Osijeka naime organizirala je prvi hrvatski Urbani wine and walk pretvorivši nedostatak urbane gradske sredine odnosno ne postojanje vinarija u samom centru grada u prednost, kroz prezentaciju vinarija na turističkim atrakcijama slavonske metropole u samom središtu Grada na Dravi.