Valamar predstavio novi lifestyle brend – [PLACES] by Valamar

Lifestyle hoteli posljednjih su godina trend u svjetskom hotelijerstvu jer su usmjereni prema stvaranju autentičnog iskustva boravka i pomicanju granice tradicionalnog poimanja hotelijerstva, a posebno su traženi među mlađom...

Lifestyle hoteli posljednjih su godina trend u svjetskom hotelijerstvu jer su usmjereni prema stvaranju autentičnog iskustva boravka i pomicanju granice tradicionalnog poimanja hotelijerstva, a posebno su traženi među mlađom ciljnom skupinom turista tj. milenijcima.

Prateći nove trendove i signale s tržišta, Valamar je lansirao novi lifestyle brend pod nazivom [PLACES] by Valamar.

Novi hotelski koncept baziran je na upoznavanje istinskog lokalnog mediteranskog lifestylea destinacije ili fokus na autentičnost, a brend je namijenjen gostima koji traže slobodu izbora, moderni dizajn i autentično iskustvo destinacije uz puno poštovanje prema prirodi i okruženju.

Jedna od značajnijih posebnosti ovog hotela je [PLACESFLEXI] ponuda koja gostima pruža potpunu slobodu uživanja u restoranskoj ponudi u onom ritmu koji im najviše odgovara, navode iz Valamar. Ukoliko su iz bilo kojeg razloga propustili ručak ili večeru – 25 eura svog dnevnog kredita mogu iskoristiti u restoranu ili hotelskim barovima. Ono što ne potroše taj dan mogu po svojoj želji prebacivati u idući. Gostima se pažnju želi privući i bazenskim kompleksom, koji u spomenutom hotelu postaje središte dnevne zabave uz live glazbu lokalnih bendova i DJ-eva koja se nastavlja i nakon zalaska sunca.

Valamar s uvođenjem brenda [PLACES] nastavlja pratiti najnovije trendove u hotelijerstvu, naglasio je istaknuo je Davor Brenko, potpredsjednik Valamar Riviere za prodaju i marketing te dodao kako je riječ o hotelskom konceptu namijenjenom prvenstveno milenijalcima, mladim profesionalcima i onima koji se prepoznaju u specifičnim lifestyle vrijednostma koje [PLACES] promovira.

Prvi Valamar hotel pod novim brendom bit će HVAR [PLACESHOTEL] by Valamar u Starom Gradu na Hvaru (ex hotel Lavanda) u čije preuređenje će biti uloženo ukupno oko 53 milijuna kuna, a prema sadašnjim planovima otvorit će se sredinom svibnja. Hotel ima 179 soba koje će uz visoku kvalitetu izvedbe i opremljenosti imati i mogućnost bezgotovinskog plaćanja narukvicom te beskontaktni check-in.

Za HVAR [PLACESHOTEL] najvažnija će biti tržišta Velike Britanije, Sjedinjenih država, Njemačke, Austrije, a naravno i hrvatsko tržište. Hvar je destinacija koja se uspješno pozicionirala u tržišnim segmentima mlađih, opuštenih i istovremeno iskustveno i ekološki osvještenih ljudi. Upravo zato smo Hvar kao destinaciju i izabrali kao idealno mjesto za lansiranje našeg novog brenda od kojeg imamo velika očekivanja u budućnosti. U narednom razdoblju planiramo otvaranje još nekoliko hotela pod [PLACES] brendom“, ističe Brenko.

Vizualni identitet branda [PLACES] by Valamar potpisuje Studio Sonda iz Vižinade kraj Poreča, a riječ je o jednom od pet Valamarovih brendova proizvoda koji posluju pod krovnim identitetom All you can holiday ( Valamar Collection, Valamar Hotels & Resorts, Sunny by Valamar, te Camping Adriatic by Valamar ).

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN