Vizualni identitet Maslina Resorta osvojio Red Dot nagradu

Danas je Red Dot službeno objavio vijest kako je žiri donio odluke o ovogodišnjim dobitnicima Red Dot Brand & Communication Design nagrade, koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete...

Danas je Red Dot službeno objavio vijest kako je žiri donio odluke o ovogodišnjim dobitnicima Red Dot Brand & Communication Design nagrade, koja slovi za najtraženiju međunarodnu oznaku kvalitete dizajna.

Nagrada Red Dot dodjeljuje se već 66.godina i međunarodno je prepoznatljiv dokaz kvalitete produkt dizajna, dizajna koncepata te dizajna komunikacija, a možemo ga svrstati kao “dizajnerski Oskar”.Ove godine prijavljeno je preko 20.000 radova iz Europe, Azije i Amerike, a ocjenjivala su ih 24 člana međunarodnog žirija.

Kako javlja Agencija Bruketa&Žinić&Grey, osvojili su tri Red Dot nagrade. Time je agencija do sada osvojila 24 ove uvažene nagrade, što je najviše u regiji, zbog čega je Davor Bruketa prije nekoliko godina bio i njihov član žirija.

Snažan brend i čvrsto upravljanje njime uvijek su bili važan element u kreiranju vjernosti njegovih korisnika. Dobitnici Red Dot nagrade stvorili su konzistentan, a moderan imidž brenda koji utjelovljuje autentične vrijednosti, pomažući u vođenju korisnika i stvaranju povjerenja“, izjavio je prof. dr, Peter Zec, osnivač i direktor Red Dot-a.

Među Red Dot nagradama je i priznanje agenciji za vizualni identitet Maslina Resorta.

Fotografije: Domagoj Kunić, Damir Fabijanić i Kate Ševo

Maslina je luksuzni boutique resort u uvali Maslinica kraj Staroga Grada na Hvaru čiji se koncept temelji na ideji osviještenog luksuza – vrhunskog iskustva koje poštuje okoliš.

Resort je okružen borovom šumom, maslinicima, vinogradima i morem, a identitet se očituje kroz nenametljivoj arhitekturi koja se stapa s okolišem, uporabi lokalnih i regionalnih sirovina, namirnica i dobavljača, organske i sezonske kuhinje, izbjegavanju štetnih materijala.

Vizualni identitet odmarališta inspiriran njegovom neupadljivom arhitekturom – u prirodu uronjenim paviljonima čija je fasada dekorirana prozračnim drvenim vertikalama. Identitetom tako dominiraju okomite isprekidane linije uz minimalističku tipografiju i boje preuzete iz neposrednog okruženja“, navode iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Ulaganje u ovaj eco-friendly hotel iznosilo je preko 30-tak milijuna eura, a resort je okružen borovom šumom, maslinicima, vinogradima i morem, gostima nudi 50 soba i tri vile, restoran, bar, bazene, wellnes&spa, igraonicu za djecu, vinski klub, sobu za sastanke, knjižnicu, galeriju, organski vrt… Također, resort je primljen u prestižno udruženje malih luksuznih obiteljskih hotela “Relais & Chateaux.

Fotografije: Domagoj Kunić, Damir Fabijanić i Kate Ševo

Posebnu pažnju privlači i web stranica Maslina Resorta, koja je drugačija od klasičnih hotelskih web stranica.

Kako navode iz agencije Bruketa&Žinić&Grey, prilikom izrade web stranica resorta namjera je bila odmaknuti se od klasičnih hotelskih web stranica i potencijalnom gostu dočarati ugođaj kojeg može doživjeti. “Tako je ideja web stranica korisnika uroniti u naraciju pisma koji na romantičan način priča o posjeti Hvaru i zaljubljivanju u Mediteran“.

Dizajn se, kao i cjelokupni vizualni identitet, naslanja na ambijent destinacije.” Ulaskom na stranicu, dinamična navigacija korisnika poziva na virtualno putovanje koje spaja osobni doživljaj prirode i kulture s jedinstvenim ambijentom hvarske obale. Korisnik putuje kroz website scrollanjem, animacije oponašaju kretanje te se fokusiraju na poticanje osjećaja umjesto na vizualni motiv hotela“, zaključuju iz agencije Bruketa&Žinić&Grey.

Istražite i pogledajte kako izgleda drugačija interpretacija kroz web stranicu – Maslinaresort.com

Naslovna fotografije: Maslina Resort – Ilustracija: HrTurizam.hr

Povezane vijesti:

Hrvatski HR English EN