Privatni smještaj danas čini više od 14 posto svjetskog turističkog prometa, a cilj je pronaći načine kako taj udio dodatno povećati, istaknuo je Saša Bosanac, osnivač konferencije VRM Days, na konferenciji za medije održanoj u petak.
Konferencija VRM Days, koja se ove godine održava po treći put u Zagrebu od 21 - 22.listopada, okupit će više od 350 sudionika iz cijele Europe i SAD-a, među kojima su osnivači i predstavnici vodećih svjetskih platformi za pronalaženje i upravljanje kratkoročnim smještajem - Booking.com, Airbnb, VRBO, Hostaway i Hometogo, preko kojih deseci milijuna turista godišnje rezerviraju smještaj.
Tijekom dvodnevne konferencije, globalni će lideri u digitalnom turizmu predstaviti najnovije trendove i alate koji pomažu agencijama i posrednicima u najmu da povećaju popunjenost kapaciteta i prosječne cijene smještajnih jedinica.
Bosanac je podsjetio kako je pandemija COVID-19 prije nekoliko godina dovela do snažnog rasta potražnje za privatnim smještajem te da je sada ključno zadržati taj trend.
“Kad su nakon karantena ponovno dozvoljena putovanja, privatni smještaj bilježio je 40 posto više gostiju nego prije pandemije — mnogi od njih prethodno su boravili u hotelima. Sada im moramo ponuditi vrhunsku uslugu, a u tome veliku ulogu imaju digitalne platforme”, istaknuo je Bosanac.